• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-01-10 11:34:12 följande:
    Sant, du får fråga, haha!!
    Tro mig, det är något jag brukar fråga!
  • takida
    giftgrodan skrev 2012-01-10 15:30:48 följande:
    att få hundra personer att vilja dejta en är väl bra i sig?
    Ja absolutGlad
  • takida
    s07 skrev 2012-01-10 17:39:07 följande:
    Hur många klarar ni att dejta samtidigt? *undrar vem som bär rekordet*?
    då menar jag ses, inte bara prata/ mejla
    Jag kan ha flera dejter på gFlört men om jag dejtar någon för mig intressant person så lägger jag de andra på is.
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-10 20:42:29 följande:
    Finns för- och nackdelar med all medicin. Har ni diskuterat något särskilt preparat eller bara allmänt? SSRI är bra mot långvarig nedstämdhet, dystymi eller depression. Ibland har man svårt att bryta sånt själv, då är SSRI att rekommendera. Eventuellt komplettera med psykoterapi beroende på vad depressionen/dystymin beror på.
    bra med en syrra i trådenSkrattande
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-10 20:45:14 följande:
    Hur kan du veta sånt?
    BooYah är full av onödigt vetande:)
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 22:38:15 följande:
    Jo att du skall ha rätt för du använder "vart jag vill komma" alltså är du en person som alltid måste ha rätt inte kan ta att ngn inte tycker som dig. Du sätter ditt ego i främsta rum du har alldrig prövat att tänka positivt då kanske världen blir mer positiv. Finns ord för detta Kognitiv terapi.....

Det är du själv som genom din avundsjuka har skapat denna konflikt mellan dig och mig.  Jag förminskar inte dig jag förklarar bara att ditt beteende har med "den svenska avundsjukan" att göra. 

Kan du inte istället glädjas med andra människor som har det bättre än dig? skall det vara så sablans svårt? tydligen är det så i detta landet.... 
    känns som att jag har ett bra läge nu att börja praktisera mina teoretiska kunskaper i konflikthanteringObestämd
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-10 22:42:31 följande:
    göteborg är för LITET ställe
    why?
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-10 22:48:16 följande:
    mjo för att jag pratade precis med en kille i telefonen och det vissade sig att han jobbar på samma ställe som min första dejt, som tur är jobbar dom inte med samma sak men risken är ju väldigt stor att dom har pratat med varandra. dejt ett träffade jag en del gånger. hade ju varit lite jobbigt om dom började prata om mig
    Ja ibland är världen bra liten... Har oxå vart med om att två killar jag dejtat jobbade på samma ställe;) Om de nu hade diskuterat mig hade jag mest velat vara en fluga på väggen för att höra vad de sa om migTungan ute kul ju!!
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-10 22:51:42 följande:
    Man stänger in personerna i ett rum med två stolar och en pistol. Den som kommer ut hade rätt.
    Fan är det så man görFörvånad det är inte vad jag har lärt mig...  Men stänga in personerna i ett rum tillsammans med en tredje part är ett bra alternativ, utan pistol!!Flört Men hur man gör via nätet, hmm... 
    Men det är lite samma sak som i frågan som dyker upp ibland i dejt världen. Han skrev så o så vad menar han? Analyser är inte alltid av godo..
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-10 22:55:43 följande:
    klart att man hade velat veta vad dom sa isf om en. men det lär man ju antagligen aldrig få veta
    nej den chansen känns inte direkt överhängande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!