• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-10 10:59:15 följande:
    ...man har roligt? Träffar nytt folk? Ökar chansen att träffa någon? Typ, liksom, nåt sånt?
    Typ, liksom. nåt sånt har du rätt i!
    Men det suger allt lite när man är på typ hundrade dejten och inser att man fortfarande inte träffat rätt... haha
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:02:09 följande:
    Du ger det ju en chans! Svårt att träffa nån annars
    Ja det gör jag absolut, jag är inte den som är den. Men nackdelen med en massa dejter är att det går som på ett löpande band tillslut... 
    Men det sista halvåret har jag inte dejtat särskilt mycke alls, rätt skönt att ligga lite lågt:)
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 11:10:45 följande:
    Gud va sköj det har min polare precis tagit examen i.... Pluggar du där vid järntorget då, dock verkar det lite svårare att få jobb som det..... 
    Nu ska han inte vara sån, jobben kommer jaga mig när jag är färdigFlört
    Pluggar vid järntorget ett par veckor till sen är det Haga som gäller. 
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:10:32 följande:
    Du får kanske tänka efter vad som har kännts fel med de killar du har träffat och söka nya vägar?
    De flesta dejter eller alla dejter har vart trevliga men många inte mer än så. Försöker även vara öppensinnad o träffa olika typer av människor. Men när jag väl hittar rätt då kommer det bli jäkligt bra!
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-10 11:15:14 följande:
    Äh, det är garanterat inget fel på killarna hon träffat, bara att de inte passar tillsammans med just henne. Det är nackdelen med att vara tuff och smart
    Du fick ihop det bättre än migSkrattande
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:18:12 följande:
    Sa inte att det var fel på dem, vad som har kännts fel, det är stor skillnad
    BooYah är helt rätt ute, jag vill ha en kille som kan ta för sig o inte är en toffel. De flesta killar jag träffat är just d. Värsta svärmorsdrömmarna för många men definitivt inte för mig!
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 11:20:11 följande:
    haha sant... Var i Haga skall du plugga? sprängkullegatan statsvetenskapliga institutionen? 
    Sprängkullegatan ja. samhällsvetenskapliga tror jag vi snyltar in oss på:)
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:23:19 följande:
    Men då vet du ju. Då får du kanske ändra ditt sökande
    Och hur vet man innan man träfar dem att de inte är tofflar? Inget en man skulle erkänna direkt!Flört
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 11:33:00 följande:
    jag skall också läsa en kurs där om nga veckor ;) 
    vad ska du läsa för kul?
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-10 11:32:33 följande:
    Jag är! Jag är! *viftar med handen i luften*
    är du en toffel?Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!