Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Förresten Fjäril: Nice att dejten äntligen är på väg att bli av.
Förresten Fjäril: Nice att dejten äntligen är på väg att bli av.
Jag är sjuuuuuuk! Tog mig dock iväg till jobbet och det har gått bra, höll på att köra iväg med diskvagnen till omklädningsrummen dock men det var det iaf ingen som såg. Fick en snabbdusch också av en farbror som tyckte det var kul, blev bara lite blöt tack och lov. Kändes oväntat bra att vara tillbaka.
Exet var förbi en sväng när jag kom hem, han ska visst fixa min bil denna vecka. Får hoppas han hinner fixa den innan han ändrar sig igen... I´ll be nice! Har saknat min bil
Fjäril: Det låter inte alls bra det där. Somliga delar av livet suger! Men det finns ju tack och lov andra som är betydligt bättre. Hoppas på mer glädje i ditt liv!
Grät till och från i flera timmar igår kväll. Jag är sjuk, jag är less, jag inser också att läget är rätt jävla galet hopplöst så tack alla snälla människor i min omgivning som konstant påpekar det och frågar hur det ska gå egentligen? Olika folk, olika saker de kommenterar... Men va fan!!!!!!!!!! Har jag mycket att välja på? Nu är läget skit och antingen jobbar jag häcken av mig och fixar det eller så ger jag upp. Jag kan lixom inte trolla och bara få allt att vara bra.
Fortfarande förkyld och blänger misstänksamt eller något... Ring om barnomsorgsplats och det verkar visst finnas ändå, mejlat om bostad igen, ringt csn och fått ett preliminärt positivt besked - helskumt men ska pilla in ansökan så de får kolla ordentligt så slipper jag kanske läsa drygt 100% i sommar helt i onödan, gjort en budget som ser ut att gå ihop - det gör mig misstänksam som attan :P Har säkert glömt flera grejer i den men jag ska rota lite mer i gamla papper sen. Fullt i preliminära positiva besked men jag tror ingenting innan jag fått dem bekräftade. Saker och ting ser iaf ut att kunna gå vägen. Kanske. Hoppas.
Dricker glögg - inte alls fel när man är förkyld.
Ska man passa på att planera julen också?