Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-20 18:34:59 följande:

Med min knäppis och valfri tjej
    Det var väl snällt att jag fick välja iaf? Flört

Men allvarligt - kan nån förklara hur han tänkte? Haha...    
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-20 19:01:42 följande:

Ja du då trodde jag att jag skulle ha hunnit få barn, vara klar med skolan, ha ett betydelsefullt jobb och samtidigt levt livets glada dagar. Det enda som åstadkommits var att leva livets glada dagarSkrattandehaha. Men vad fasen ångrar ingenting egentligen. Vet inte ens om jag vill ha barn. Har aldrig kännt den där längtan som många kvinnor kan göra. Men kanske ändras om jag träffar mr Right! Kanske är en försvarsmekanism som sätter in när man är singel eller någotObestämd

Då har du väl fixat den viktigaste biten? och tog väl just examen? Ingen panik lixom

Inte lätt det där med barn. Jag håller tyst. Lycka till i jakten på mr rigt! Tänkte också försöka hitta honom (inte din men min) Vart håller de hus tro? 
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-20 19:42:55 följande:
    Har träffat kille nr ett idag, och vi har kul ihop, men nej... det kan nog aldrig bli nåt mer än vänskap med honom.

Känner mer för kille nr 2 inser jag, och det är liksom mer spänning där... Men vi har ju inte heller setts mer än en gång än så länge, men på söndag eller mån-tis ska vi ses igen och jag hoppas jag/vi kan känna efter mer då och gå vidare om det känns bra.

Oki, men då vet du iaf! Lycka till med nr 2!
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-06-20 19:54:36 följande:

baaaby jag är juh hääär Hjärta , har du inte seet mig Drömmer
    Hjärta Såklart! Min lilla bullkleet ju! Kyss
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-20 20:15:45 följande:

Ja jag tog examen Glad 

Nej jag vet att du säkert är av andra åsikter eftersom du har barnFlört Ja mr Right låter sig inte visas. Men han kommer nog någon gång. Lång, mörk och lite knasig och spexig hehe. Ja var är de! Säger som en dam i ensam mamma söker sa "alla bra är upptagna, de går inte omkring och är singlar, men jag är ju singel"Flört Våran tid kommer Colan.  
    Jag är minst 32 när jag tar min.

Mjo... Är förresten sur över att så många ojar sig över att mitt pluggande på annan ort vore så mkt enklare om jag inte haft barn. Som att jag hellre skulle vilja ha det enklare än att ha dem lixom - suck! Mina barn har för övrigt laddat med skolböcker de med - vi ska visst plugga allihop därnere. Men va fan - gärna för mig xD

Klart vår tid kommer - undrar just hur min mr right är? Du verkar ju ha koll på din iaf Jag vet inte riktigt jag... men det gör ju inget med nån som ser läcker ut i arbetskläder direkt... Idag vill jag ha en händig man! 
  • Cocacola
    Anonym (Gud) skrev 2012-06-20 20:54:59 följande:
    Ingen är singel. Alla är ni mina älsklingar.
    Instälsam mening. Kaxigt nick, dessutom nån jag vill nita... nicket alltså, hur det är men personen bakom vet jag inte.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-20 21:21:26 följande:
    Precis som jag då 32.

Det är en investering att plugga vidhåller jag fortfarande vidGlad och det är ju skitduktigt att ta sig an det när du har barn. Det är väl jätte bra att du ska plugga nu istället för att vänta en herrans massa år. Det finns jätte många som pluggar och har barn. Det är ju så det är för kvinnor. Antingen väntar man med barn och pluggar eller tvärt om får barn och pluggar sedan. Fördelen för dig är att när du väl kommer ut och har lite äldre barn så uppskattas det av arbetsgivarna, även om de inte får diskrimenera för att de tror att man ska få barn snart så gör de det genom att på något sätt dölja frågan. 

Ja håller med. En händig man är ett måste.Glad Egentligen har jag väl bara en viss bild av vad jag normalt brukar gå på men om man ser till mitt X så var han totalt olik min stereotypa pojkvän.     

Hehe... ja de kan ju lätt tro att jag är klar med den biten. Oskyldig Men det kanske jag är - vet inte om jag vill börja om sen vid 33-34 eller så, inte för att det är något fel åldersmässigt men va fan då är ju äldsta typ 15-16. Herrejisses! Men det är ju det där med barn vs pluggande - hade ju tänkt att vara klar med den biten först och typ plugga när alla var i skolåldrern men, men... Det blir nog bra såhär med! Men jag har fan lite ångest över hur det blir men något mer unge, men får väl börja i rätt ände och hitta nån att skaffa med först :P

Hehe.. är inte helt säker på att det är ett måste men det vore absolut en fördel.   
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-20 21:17:29 följande:
    Håller med dig, colan. Gud kan ta sig nånstans där solen inte lyser...

Hehe...
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-20 21:26:07 följande:
    Sorry, är nog lite bitter.

Inte jag. Inte alls. Oskyldig
  • Cocacola

Hehe... tanten som anmälde är visst runt och ber alla om ursäkt. Övriga har visst skällt ut henne låter det som. Undrar just vad jag ska göra? och om hon vågar sig hit - we have a history! Är lite för omtöcknad av förkylningen för att tänka klart men jag lär komma på något bra. Intressant att få bekräftat att det var hon. Sist hon gav sig på mig var nån vecka efter att C dog - så sjukt lågt så det finns inte. Vet varför också och människan är egentligen patetisk. Men nu är frågan - vad gör jag tro? Hmm.... Idéer?

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-20 22:14:34 följande:
    Hihi såklart du kan få fler barn:) Min halvlillebror är 15 så det är aldrig försent. Ja en partner är ju önskvärt om du vill utöka, men annars kan du ju åka iväg och bli befruktadOskyldig

Jo, absolut. Men jag vill eg inte ha för lång glapp imellan lixom och minsta är redan 3, lär ju inte skaffa barn med någon på direkten heller... Hehe, ja det är ju inte nödvändigt att träffa någon för den sakens skull - adoption funkar ju också (eller åka iväg och bli befruktad eller någon annan variant) men va fan - jag vill ju ha hela kittet lixom! Dessutom vill jag inte medvetet ge ett barn bara en förälder även om det för all del skulle funka. Men det känns inte rätt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!