Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola skrev 2012-06-20 18:34:59 följande:
Med min knäppis och valfri tjej

Men allvarligt - kan nån förklara hur han tänkte? Haha...

haha. Men vad fasen ångrar ingenting egentligen. Vet inte ens om jag vill ha barn. Har aldrig kännt den där längtan som många kvinnor kan göra. Men kanske ändras om jag träffar mr Right! Kanske är en försvarsmekanism som sätter in när man är singel eller något
, har du inte seet mig 
Såklart! Min lilla bullkleet ju!
Ja mr Right låter sig inte visas. Men han kommer nog någon gång. Lång, mörk och lite knasig och spexig hehe. Ja var är de! Säger som en dam i ensam mamma söker sa "alla bra är upptagna, de går inte omkring och är singlar, men jag är ju singel"
Våran tid kommer Colan.
och det är ju skitduktigt att ta sig an det när du har barn. Det är väl jätte bra att du ska plugga nu istället för att vänta en herrans massa år. Det finns jätte många som pluggar och har barn. Det är ju så det är för kvinnor. Antingen väntar man med barn och pluggar eller tvärt om får barn och pluggar sedan. Fördelen för dig är att när du väl kommer ut och har lite äldre barn så uppskattas det av arbetsgivarna, även om de inte får diskrimenera för att de tror att man ska få barn snart så gör de det genom att på något sätt dölja frågan.
Egentligen har jag väl bara en viss bild av vad jag normalt brukar gå på men om man ser till mitt X så var han totalt olik min stereotypa pojkvän.
Men det kanske jag är - vet inte om jag vill börja om sen vid 33-34 eller så, inte för att det är något fel åldersmässigt men va fan då är ju äldsta typ 15-16. Herrejisses! Men det är ju det där med barn vs pluggande - hade ju tänkt att vara klar med den biten först och typ plugga när alla var i skolåldrern men, men... Det blir nog bra såhär med! Men jag har fan lite ångest över hur det blir men något mer unge, men får väl börja i rätt ände och hitta nån att skaffa med först :P
Hehe... tanten som anmälde är visst runt och ber alla om ursäkt. Övriga har visst skällt ut henne låter det som. Undrar just vad jag ska göra? och om hon vågar sig hit - we have a history! Är lite för omtöcknad av förkylningen för att tänka klart men jag lär komma på något bra. Intressant att få bekräftat att det var hon. Sist hon gav sig på mig var nån vecka efter att C dog - så sjukt lågt så det finns inte. Vet varför också och människan är egentligen patetisk. Men nu är frågan - vad gör jag tro? Hmm.... Idéer?