Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-06-21 21:28:28 följande:
    Ja, kanske det...det beror ju på vad du jobbar med. Lejontämjare? och jag är middagenGråter

Haha... om jag minns rätt ska jag vara på en demensavdelning imorgon (passar ju fint med tanke på mitt minne :P men jag är nästan säker på att jag skulle vara där imorgon - kan ha varit lördag annars). Slutar 20.30...

Lejontämjare är iaf ett yrke jag aldrig funderat på. xD Om du är tänkt som middag eller inte låter jag vara osagt...   
  • Cocacola

Insåg just att jag kommer att träffa exets nya för första gången på våran bröllopsdag. Skapligt skum känsla. Har också drabbats av en akut släng av "jag vill inte vara själv"-ångest.

• Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-21 22:49:11 följande:
    Om du minns rätt? Är du där och jobbar eller som intagen ? Tungan ute

Vad gör du efter kl 20.30 då?

Jobbar! xD Fick dock en utskällning förra året av en dam där som tyckte att jag hade dåligt minne... Tungan ute Demens är egentligen riktigt tragisk men det har sina komiska ögonblick iaf. Var faktiskt jätteskraj för att jobba på den avdelningen innan och förra året var det där jag trivdes klart bäst. Får se hur det blir i år.

Vet inte. :(   Vill göra något iaf  
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-21 23:22:55 följande:
    Vad har du planerat då?

Haha, halloween, jul, nästa påsk och 3 barnkalas. Glömde denna midsommar dock - tänkte bara att jag skulle jobba. Men drar nog till mamma tror jag. Ser en film eller något. Hon kulle börja jobba före mig på lördag så det lär väl inte bli så mkt annat. Tror jag men man vet aldrig.
  • Cocacola

Jaha, grattis till mig på bröllopsdagen då... 8 år sen jag gifte mig. 11 år sen jag träffade exet.

• Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-22 01:49:07 följande:
    Grattis.

Haha, tack! Kunde inte låta bli att skicka ett Grattis på bröllopsdagen till excet men fick minsann ett tack detsamma till svar. Han har humor tydligen... xD
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-22 03:30:06 följande:
    Fick du inget grattis tillbaka?Obestämd
    Tycker att tack detsamma täcker in det? xD Hade snarare förväntat mig någon form av - det där är inte kul, lite halvsurt men han gör visst framsteg xD
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-06-22 08:50:19 följande:
    Jahapp. Midsommar och skitväder, eller iaf mulet och trist.

Öhhh??? Du får fira midsommar i Dalarna för här skiner solen! Solig Vädret är hur härligt som helst.

• Cocacola

Midsommarafton är över, tack och lov för det. Mestadels skit, var nära att åka till sjukan och har dessutom fått ögoninflammation i ena ögat. Tänkte på hur sabla mycket folk det borde vara där på midsommar och att va fan jag hade ju pillat i mig allt möjligt skit för att orka jobba så jag åkte till jobbet. Ovanligt snyggt klädd eftersom jag ju skulle träffa exets nya innan, hon verkade trevlig tror jag, hann väl i princip bara hälsa, ösa över exet en massa info och dra iväg... Hmm, nåja, var iaf mig själv i den stressade varianten... Jobbet var en bra ide iaf, sånär så på början till ett slagsmål var det nog min lugnaste dag någonsin. Nacken pallade iaf fint och jag hade det rätt bra där faktiskt.

Inser att jag börjat fundera på om jag borde byta till mitt ursprungliga efternamn? Förut har jag helt enkelt tänkt behålla nuvarande i vilket fall men eftersom tanken dykt upp borde jag kanske tänka igenom det hela. Vill jag sticka ut eller smälta in? Känns mitt nuvarande fortfarande som mitt eller som exets? Varför skulle jag vilja ha mitt gamla tillbaka?

Så rätt oväntat men ändå inte - jag börjar få pejl på min knäppis. Har helt klart fått en del att fundera på och ta ställning till. Helt nya tankebanor och jag lär pejla in hur det känns och vad jag vill. Nya udda vägar för Colan eller är det dax för ett avslut? Lär fundera en hel del som sagt men skönt att äntligen ha något att gå på oavsett vad jag kommer fram till.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!