Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-06-21 00:00:51 följande:
    Fick precis en liten såndär "Vart är mitt liv på väg och vad har jag åstadkommit"-ångest. Kan det bero på att jag fyller 31 på söndag?! Obestämd

Aj då! Såna är sällan kul. Du får använda mitt mantra "Det går över"
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-21 00:01:24 följande:

Vad är det för knäppis?

Killen jag var på 21-timmarsdejt med i April. Blev ju en till sen, när han visade sig vara knäpp... Men vi har hållt kontakten sen dess.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-21 00:04:25 följande:

Ja jag håller med. Killar snackar bort sig lika mycket, om inte mer, än vad tjejer gör. Jag måste tänka på det nästa gång vad mr wrong säger haha. Men jag blir helt pirrig när jag tänker på honom, Men det får han inte veta såklart. 

Vad har du frågat knäppisen om då?   

Varför får han såklart inte veta? Så tänkte jag iofs förut men det var en gång i tiden ionnan jag bölev såhär haha... :P

Haha, allt möjligt. Han kan svara undvikande på vad som helst, typ ålder, om han vill ses tja det mesta. Han är sjukt udda. Alltså alla undviker väl nån fråga lixom men det är inte samma sak. Somligt skulle ju kunna tolkas som ointresse men något jävla intresse har han iaf men vad fan han egentligen vill fattar jag inte... ?  
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-21 00:08:20 följande:

Ja, och sen får man tänka lite på att för att få ett rakt svar får man ställa en rak fråga. Tror många av oss är dåliga på det.
    Ja, det är inte det lättate alla gånger. Fast på sistonde har jag gjort det lite överallt tycker jag... Orkar inte spekulera så förbannat i vad folk tycker/tror/tänker längre utan frågar. Undrar hur jag egentligen gjorde föut?
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-21 00:16:09 följande:

Ja det går alldeles säkert över snart. Och jag vet ju att 31 inte är nån ålder egentligen. Men samtidigt beror det lite på hur man ser på det. Jaja, kanske bäst att sova

Äh, jag tror att det är bra att reflektera ibland över den målbild man haft och hur det faktiskt blev. Make peace with it! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola

Moooorning!!!!!!! Solig

Ha, nu blev ni lurade av solen om inte annat... Förkylningsnockad, har druckit en kopp te och ska sova en sväng till så att jag förhoppningsvis blir frisk till imorgon. This sucks!  

• Cocacola

Lemonina - du är en ängel! Echnacea har jag inte testat tror jag, men borde ju ha börjat hälla i min typ kan jang redan i helgen som var. Nå vitaminer borde inte heller skada... Ska kika om jag har något kvar nånstans. Vaknade med jävligt ont i nacken och pallar inte att ta mig iväg nånstans just nu, aaaaj! Drömde helt sjuk dröm också - där både exet och min knäppis och ni var med. Hur som helst lär jag nog se till att vara förberedd med sånt där jox hemma sen, bra nu - jävligt nödvändigt när jag flyttat. Knepigt att ta sig iväg om man är sjuk eller har sjuka barn när man är själv. Nån nytta med den här förkylningen då... Får skriva checklista. :P

• Cocacola

Halloj Midori!

Klart du vågar dejta igen men du kan ju ta det lugnt ett litet tag tills det känns rätt, om du vill. Ta det i din takt. Du kanske behöver tid att bearbeta det hela en aning? Om du dejtar eller inte under tiden är upp till dig.

Skönt att du är frisk och har ledigt. Jag är sjuk, gnällig och ska jobba hela helgen. Ska snart hiva i mig lite allt möjligt i hopp om att mota förkylning och nackvärk all världens väg, skickade exet till affären och det blev lite av varje lät det som. Chockbehandling? :P     

• Cocacola

Nån som vet vart man hittar ramar för kort som är 15*23 cm? Vita tänkte jag... Helskum storlek tydligen.

• Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-06-21 18:14:35 följande:

Gallerix samt IKEA

Är du säker på det? Har för mig att jag tittat på iaf IKEA efter dessa mått, har inte kollat gallerix dock men en del andra ställen. Verkar vara en udda storlek, skitsmidigt... suck!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!