Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Aj då! Såna är sällan kul. Du får använda mitt mantra "Det går över"

Moooorning!!!!!!! 
Ha, nu blev ni lurade av solen om inte annat... Förkylningsnockad, har druckit en kopp te och ska sova en sväng till så att jag förhoppningsvis blir frisk till imorgon. This sucks!
Lemonina - du är en ängel! Echnacea har jag inte testat tror jag, men borde ju ha börjat hälla i min typ kan jang redan i helgen som var. Nå vitaminer borde inte heller skada... Ska kika om jag har något kvar nånstans. Vaknade med jävligt ont i nacken och pallar inte att ta mig iväg nånstans just nu, aaaaj! Drömde helt sjuk dröm också - där både exet och min knäppis och ni var med. Hur som helst lär jag nog se till att vara förberedd med sånt där jox hemma sen, bra nu - jävligt nödvändigt när jag flyttat. Knepigt att ta sig iväg om man är sjuk eller har sjuka barn när man är själv. Nån nytta med den här förkylningen då... Får skriva checklista. :P
Halloj Midori!
Klart du vågar dejta igen men du kan ju ta det lugnt ett litet tag tills det känns rätt, om du vill. Ta det i din takt. Du kanske behöver tid att bearbeta det hela en aning? Om du dejtar eller inte under tiden är upp till dig.
Skönt att du är frisk och har ledigt. Jag är sjuk, gnällig och ska jobba hela helgen. Ska snart hiva i mig lite allt möjligt i hopp om att mota förkylning och nackvärk all världens väg, skickade exet till affären och det blev lite av varje lät det som. Chockbehandling? :P
Nån som vet vart man hittar ramar för kort som är 15*23 cm? Vita tänkte jag... Helskum storlek tydligen.