Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Midori skrev 2012-06-21 16:24:22 följande:
Usch för sjukdom, jag kan rekomendera ipren eller valfri annan smärtstillande just nu, hade världens huvudvärk hela förmiddagen. (ärligt hur stavar man för-middagen.. är det så?)
ja, alltså. Jag vill ju kasta mig ut i det där träsket för det finns ju bättre men å andra sidan så kanske den rätte trillar över mig. haha
Nej det är kanske inte största bekymret, ska ut nästa vecka på torsdag
Men du den där förkylningen får du göra något åt de säger att man ska dricka sill imorgon och dansa runt nubben och sånt
Har pillat i mig alvedon och en jäkla massa annat och hoppas att något hjälper... :P (det stavas förmiddagen)
Inte lätt att veta hur man ska göra, jag får ju mejl och blir kontaktad på annat sätt när jag vill ligga lågt och vet snart inte vad jag ska tro om någonting. Eller vad jag ska göra... Har inte träffat J, inte vågat tacka ja till annan dejt och vet inte om jag borde eller inte, gett upp tanken på den söte vettige jag mejlade med för ett tag sen tror inte det fanns något mer intresse från hans sida och i vilket fall lär det aldrig funka rent praktiskt nu när jag bestämt mig för att ha detta kvar, haft massa kontakt med min knäppis också och där vet jag inte alls vad jag ska tro eller tänka - har gör väl i princip allt fel men det känns ändå bra - helskumt minst sagt.
Haha, lär inte bli mkt sånt för mig jobbar kväll imorgon, em/kväll på lördag och hela dagen på söndag. Misstänker att det inte lär kännas bättre i min nacke av det men hoppas det mirakulöst går över för jag pillade du i mig mer alvedon för nån vecka sen än vad jag gjort sen de sabla eftervärkarna för 3 år sen. Jävla lögn att de inte hade effektivare smärtstillande och nästa gång ska de fan ge mig rätt grej. Fasar mer för eftervärkarna än förlossningen tror jag (om det nu nån gång blir nån mer sån vill säga)
Skaffat dig midsommarplaner än? Nu har du ju haft några timmar på dig menar jag..
Köpte just ram md dottern på Gallerix.