Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-11 23:21:43 följande:
    Haha, bara så ni vet så kommer jag träffa en kille när jag slutar vara desperatFlört
    Han är också singel nu och vi kommer träffas på ett uteställe men jag kommer inte att vilja ha honom till en början. 
    Det ni!Skrattande 
    Får hoppas han inte tänker lika då :P
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Satan vad jag är sugen på något riktigt onyttigt i matväg.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 23:59:11 följande:
    Du är säkert trött.det är visst samma signaler i hjärnanGlad
    Ja eller så är jag bara vrålhungrig och kroppen skriker efter energipackad fettdrypande strips osv ;)
  • FredrikCA
    Glädje58 skrev 2012-04-12 00:12:56 följande:
    Jag och min vän hade inte ätit på donken på en månad. Gud va gott det var med strips nu i lördags. Tror inte att de har varit godare än så  Glad
    Ja där blev jag ju inte mindre sugen, Har heller inte ätit något onyttigt på nästan en månad och just idag så kommer visst allt sug på en gång ;)
  • FredrikCA

Jag röstar nog på BK överlag faktiskt, Hade ett par år då jag tyckte Max var överlägset men jag vet inte om jag tröttnat eller kvalitén sjunkit (eller höjts på BK). Annars är Sibyllas bra och inte längre överprisat jämfört med dom större kedjorna.

• FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 00:41:58 följande:
    Kanske jag kan få bjuda på Pannkaka  Cool
    Pannkakor är goda också :P (Förövrigt det mesta som innehåller ägg är gott märkligt nog ;)
  • FredrikCA

Hmm blåbär i ungspannkaka har jag inte hör tidigare, Men det funkar nog.

Fast mest av allt tänker jag tillbaka till den tid jag var i USA nu, Satan vilka köttbitar man fick för överkomliga priser. 
    Potatismoset var asgott också *drägel* :p

• FredrikCA

Då har du något att se iframemot och kanske drömma om också :P

• FredrikCA
    Smecker skrev 2012-04-12 00:59:58 följande:

Ja kines är en skum läggning :P
  • FredrikCA
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 01:03:09 följande:
    Drömma om flygande stekar  HaHa..
    Eh Hahah :P 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!