Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 21:36:56 följande:
    Haha...näääää det där var att gå för långt! Obestämd
    Jag vet!! Skrattande           
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 21:45:29 följande:
    shejka du loss först, så lovar jag att applådera efter:) 
    Vissa tappar tydligen förmågan att läsa innantill så fort de tänker på rumpa.. Oskyldig Klappa (rumpan) FÖRST, SEN blir det svanka/vicka Flört
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 21:51:00 följande:
    Råporra är så klart helt okej. Men kanske inte mot ett biljard bord, i en offentlig lokal på första dejten?! Eller är jag känslig nu?
    Har du helt rätt i, blir bara helt fel om man råporrar mot ett biljardbord, sånt gör man på ett biljardbord.. Drömmer
  • Smecker
    giftgrodan skrev 2011-11-14 21:51:13 följande:
    well, även kvinnor med presentation och bild. I know. :P
    Jaså? Visa mig så skall jag berätta vad du gör för fel
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 21:56:41 följande:
    haha, men det är ju först efter nån har vickat på en söt häck som man vill klappa lite.. vilket dilemma..
    Nu vet du hur vi killar har det. Klappa först eller efter vickningen? Vojne vojne..

Men jag löser dilemmat: häcken är inte söt. Sådär, seså, klappa på! 
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 22:05:58 följande:
    ja ni grabbar kan inte ha det lätt inte..
    Varför får jag en känsla av att jag precis blev klappad på huvudet? Tungan ute
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 22:16:48 följande:
    haha, ja du det kan man fråga sig
    Hrmpf.. jag tror det är dags att gå och göra något annat tror jag, innan jag blir nypt i kinden med..

Finns på MSN ifall ni behöver mig. Hasta luego! 
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 22:21:37 följande:
    oj, blev han lite förorättad nu, det var inte alls meningen, "klappar dig lite på rumpan"
    Jaaaa.. en mercy-klapp på rumpan, som jag har längtat! Drömmer Tungan ute
  • Smecker
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-14 22:50:42 följande:

Hur blir man inte ytlig på dessa sidor,
    får hur många mail som helst vareviga dag.

Men jag hittar typ 1 på hundra som jag skulle kunna tänka mig att dejta..

Känner mig så dissande.. :(

Tragiskt av mig är bara förnamnet.

Om du går på stan och det kommer fram 50 killar varje dag och försöker prata med dig, ställer sig in your face och pockar på din uppmärksamhet, så dröjer det bara så länge innan du till slut börjar sätta upp handflatan i ansiktet på dem innan de ens öppnat munnen. Det kallas självbevarelsedrift, inte dissande.

Om du däremot har en urvalsprofil av karaktären afrikan, 168-171cm lång, väger 64-69 kg med 11-13% kroppsfett, har en ingenjörsexamen i ventilationsteknik med 7 års arbetslivserfarenhet och en kuk på 21-23 cm som kan citera Shakespeares Henry V utantill (jag vet, jag vet, "kukar kan inte prata".. "den prata med miiig") plus att du är nedvärderande mot de som inte till 100% uppfyller kravmallen, DÅ börjar vi prata om dissande..
  • Smecker
    etanol skrev 2011-11-15 09:14:20 följande:
    Vill bara meddela att jag inte alls har problem att hitta dejter, problemet är att när jag väl blir intresserad av ngn så råkar den bo i fel ände av landet...

Murphy kan väl ändå ta och slänga sig i väggen nu va...*svär högt*
    Det är DU som råkar bo i fel ände av landet ju

Mitt största problem är att väldigt många som jag stöter på är new age-häx-wicca-whatever med 14 katter och en samling med 42 dildosar. Och jag som är pälsdjursallergiker..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!