Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-08 20:57:56 följande:
    Tack så mycket Glad  Ska bli lite spännande för henne känner jag en viss attraktion för. Dejt nummer två sen i höstas med andra ord. Man blir lite åksjuk av detta tempo :D
    Åh vad kul! Lycka till hoppas du får jättetrevligt!
  • Night sky
    s07 skrev 2012-02-08 23:03:51 följande:
    Kul med fb funderingar på fb. Ett par jag dejtat för lääääänge sen är i min kompislista, blockaden från tillgång till mina foton osv, wtf ska man dela sånt m dem liksom? Vi var ju inte ens nära en relation...

Nuvarande dejt eller vad man ska kalla honom för...ja personen jag är då kär i, har jag inte på Facebook än och det känns faktiskt lite skönt. Är inte särskilt facebookig av mig förvisso, men jag tar hellre del av hans liv IRL än via Facebook.

Hur tänker ni andra...?
    Apropå detta så ska jag träffa en kille jag dejtade för ca 1år sen. Vi ska träffas i morgon och äta middag och snacka lite skit.
    Han hörde av sig via fb då jag hade honom där då vi ändå träffats någorlunda länge. 
    Det känns ganska så bra att träffa honom så här ett år senare (vi har dock haft lite kontakt via nätet under det här året lite till och från, men inte träffats) så det känns som om det är en gammal vän jag ska träffa och ha trevligt med än att det skulle vara en "dejt" men all nervositet och funderingar om just han nu skulle vara den rätta osv. Så jag ser faktiskt väldigt mycket fram till i morgon kväll, det ska bli mycket trevligt  
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-02-08 23:19:12 följande:
    va skoj, hoppas att ni får det trevligt du får gärna uppdatera oss efter träffen hur det gick
    Tack, trevligt tror jag absolut att det blir. Men så mycket att uppdatera blir det nog inte... inga skandaler är planerade från min sida iallafall haha
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-02-08 23:36:17 följande:
    hahaha en uppdatering behöver ju inte innehålla skandaler
    Haha, nä så klart inte. Men jag tror att det blir som jag skrev, en trevligt middag/kväll helt enkelt. Men visst jag kan skriva en bekräftelse eller dementi som uppdatering efteråt
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-02-08 23:45:32 följande:
    bara om du vill
    Självklart!
    starchild81 skrev 2012-02-08 23:46:15 följande:
    Sitter här o gäspar bara 7 Tim kvar på min arbetsdag garv;) vart inbeordrad till till Halmstad idag skratt... Har massa specialutbildningar på andnings och sug utrustningar ;)
    V
    ad är det för jobb där du bara sitter och gäspar? Låter lite glassigt ändå?!
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-02-08 23:19:12 följande:
    va skoj, hoppas att ni får det trevligt du får gärna uppdatera oss efter träffen hur det gick
    Igår var jag alltså och träffade killen. Vi hade trevligt precis som jag misstänkte, åt middag och pratade och skrattade... han är minsann lite knäpp  
    Han frågade om vi skulle ses och hitta på nåt på lördag (alltså i morgon)... Jag fick lite panik... å sa ja. Vet inte om det är bra eller dåligt... hade nog velat vänta lite med en träff till dock. Men samtidigt har jag inget planerat och vet att jag kommer ha det trevligare att träffa honom än att vara själv.
    Jaja.. jag ska en dag i taget, och här ifrån ska jag sluta med att fundera så mycket...punkt! 

Nu ska jag sätta mig och läsa ikapp... 
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-02-10 20:08:39 följande:
    Varför vänta, passa på nu när tillfälle ges...
    Jovisst... det är så sant. Och antagligen kommer det att bli så.
    Men, jag har ingen aning om vad han är ute efter med att träffa mig och jag har väl inte helt glömt bort den senaste killen jag dejtade...
    Fast jag lovade ju för länge, länge, länge sedan en person här i tråden om att jag inte ska tänka så mycket och ta en dag i taget.
    Och det är det jag tänker göra  
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-11 00:14:58 följande:
    Tycker ni ska testa jagodu.com, jätte trevligt ställe Fast sno inte mina killar bara haha
    Är det en gratissajt?
    Du får ta och göra en lista på "dina killar" så vi vet vilka vi ska lämna ifred
  • Night sky
    starchild81 skrev 2012-02-11 00:35:46 följande:
    Då är vi två... =) jag måste bara hitta rätt tjej... Alltid svårt då många tjejer har svek och ex i bagaget ;)  Skulle på det imorgon med ställde in den palla att dras med en tjej som analyserar och bedömer än.... 

Ibland tror jag att många tjejer är singlar för de inte stannar upp och tänker utan bara kör på dejtar för dejtandes skull..... 
    takida skrev 2012-02-11 00:37:23 följande:
    nu tycker jag allt att du generaliserar lite!
    Jag skulle säga att det är killarna som bara dejtar för dejtandets skull.. men då jag är också bra på att generalisera
    Så jag säger på direkten att jag inte alls tycker som jag precis skrev Det är inte tjejen som skrev kommentaren som är med i tråden eller nåt

Hehe.. det är nog dags för lilla mig att sova nu... så godnatt på er tråden!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!