Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-05 20:49:26 följande:
    tråkit när inte turen är med varandra. men skulle han vara borta länge och jobba på annan ort?
    Ja, inte kul alls. Och det är inte första gången och sannerligen inte heller den sista som jag inte har turen med mig.
    Han skulle vara borta till slutet på april  
  • Night sky
    Jaha ja.. snart är det väl dags att åter öppna kontot på Hp (som "han" då ville att jag skulle stänga ner...grrr) Jaja easy come, easy go!

Mmmm lite glass skulle jag allt behöva just nu eller sex Tungan ute
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-05 22:10:36 följande:
    Eller båda ;)
    Hehe ja just ja i kladdig kombination då :)
  • Night sky

Hehe.. ni är så roliga!
    Jag blir så glad av att läsa i tråden... tack för en lite skrattstund! {#emotions_dlg.flower} 

And by the record... jag vill inte heller ha min glass på en tjej. Men jag slösar gärna också lite glass... man behöver ju inte kleta ut hela förpackningen :) 

• Night sky
    Josun skrev 2012-02-05 22:44:07 följande:
    Hmm... Skulle man ta det som en förolämpning måhända om tjejen hela tiden vill använda glass i samband med sexet? Jag tror det iaf :) Föredrar det nog mer naturligt i bägge fallen... ...och glassen efteråt.
    Nej men herregud, förolämpning? varför då? Och vem har sagt nåt om hela tiden? Finns andra saker en glass också! :)
  • Night sky
    Josun skrev 2012-02-05 23:02:46 följande:
    Tja... Verkar ju som att folk knappt vill ha sex utan Ben & Jerrys nu för tiden så vad vet jag? :)
    Nä, inte hela tiden... bara om bägge vill så kan det vara lite kul. Ombyte förnöjer :)
    Och sen behöver det faktiskt inte vara Ben & Jerry, så kräsen är inte jag :)
  • Night sky
    Josun skrev 2012-02-05 23:19:52 följande:
    Jo, men visst... Men får jag lite sex så skulle jag väl kunna acceptera lite sånt kladd med i gengäld :P Det är väl en okej uppoffring?
    Allt gäller om att ge och ta så visst! :)
  • Night sky
    Josun skrev 2012-02-05 23:27:53 följande:
    Att ge är ju bara mysigt om man märker att det uppskattas :)
  • Night sky

Nä nu ska jag också ta och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre!

Godnatt på er alla! 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!