Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-07-01 23:38:53 följande:
    Men jag ska kanske prova det, Gå in på någon profil och sitta och muttra för mig själv "Ja du var mig allt en trevlig en, fika imorgon då??"

Hahahaha

xD
  • Cocacola

Nä, dax för ny presentation på hp tror jag....

men vad fan skriver jag? och gör det någon skillnad? är väl typ sama killar som innan ändå...  

• Cocacola
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:54:43 följande:
    Klart den fungerar, det märks ju på responsen :)

Haha, ypperligt! Min suger - det var iofs tanken - ärlig men avskräckande men nu vill jag ju hitta nån igen så jag lär pilla ihop en ny. Hittils har mina presentationer fyllt sitt syfte men frågan är nu - vad fan letar jag efter egntligen?

Testa en ny du med då? 
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 00:20:41 följande:
    Du kanske borde gå igenom den lite för säkerhets skull.

Förvånad En finkänslig Smecker? Vad har hänt?

Men va fan, var lika finkänslig mot mig med please - det behövs nog i nuläget... 
  • Cocacola

Vågar jag skricka ett mejl i nuvanade skick tro? Har ju kikat in en intressant pojk ju... 4 ggr till och med, varav 2 ikväll...

• Cocacola
    Cocacola skrev 2012-07-02 00:33:15 följande:

Vågar jag skricka ett mejl i nuvanade skick tro? Har ju kikat in en intressant pojk ju... 4 ggr till och med, varav 2 ikväll...

Men tanke på min fina stavning bör jag nog ge fan i det...
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-02 00:38:54 följande:
    Då vet du redan svaret Glad   Alla får ju lite neråt dagar ibland och det är verkligen inte smart att kosta på sig en diss i på närdejting då, kan jag tycka. Ganska hård värld där.

Sant. Dessutom vågar jag sällan mejla alls, och har hittils inte fått svar de ggr jag gjort det så jag får väl hoppas att han skriver istället då...

Nä, jag vill ha mejl... Inte behöva skicka först. Men kan väl i nödfall... Fast frågan är om det är rätt då? Hmm...

Yes, övertrött och inte allddeles klartänkt och tänker dessutom mest på hångel tror jag. Fuck, jag vill ju bara hitta rätt? Typ nu? xD  Orkar inte dejta en massa som är fel.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 00:47:24 följande:
    Don efter person. Så som i himmelen, så ock i tråden. I Smeckers, Smeckers och den helige Smeckers namn, amen.

xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!