Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-07-02 02:20:36 följande:
    Skrev du något bra! Eller blev det bara ett "hej" Flört

Nja, rätt kort men det räcker. Vill han svara så duger det fint. Men han verkar inte vara intresserad av att svara, jaja...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 02:33:33 följande:
    Du dissar alla för att du egentligen, innerst inne, inte vill binda upp dig just nu. För att du inte har koll på framtiden, för att du inte orkar med en person till i ditt liv, för att du inte har tiden och förmågan att ge en person till din uppmärksamhet, för att du är osäker på dig själv och om du duger, för att du inte klarar av att vara sårbar igen än på ett tag, för att du ännu inte städat ur dina garderober..

Har nog glömt en eller ett par punkter, men det får duga.
    Hörru, det där får mig att undra om jag är helt hopplös ändå och borde omvärdera läget och helt enkelt hiva i mig pillerasken och testa om skiten var dödlig dos eller ej? Men med mitt flyt gissar jag på inte så jag skippar nog det.

Men ge mig hopp för fan! 
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-02 02:47:39 följande:
    Bra tänkt.
    "Pappa, varför hivade mamma i sig pillerasken?"
    "Jag vet inte, jag tror att hon inte tyckte det var roligt att vara singel"

Vadå hopplös? Du kanske borde, precis som alla andra får göra emellanåt, omvärdera (eller snarare utvärdera) läget och se ifall du verkligen, innerst inne, är redo för ett nytt förhållande. Är du helt säker på att du är det?
    Nja, han skulle nog komma närmare sanningen än så.

Men tänket är galet ja.... Riktigt läskigt faktiskt. Föredrar nog sönderstressad framför den här galet trötta uppgivenheten, livsfarligt ju. Har ett och annat att säga till doktorn tror jag...

• Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-02 02:50:19 följande:
    Vänta lite nu Glad 
    Alla kan vara i ett stadie där man inte är riktigt redo för något nytt. Men mycket bättre att man tar det lugnt ett tag med dejter då och lär sig trivas med sig själv.

Det finns massor av hopp och att ta redo på vad man söker och när man känner sig riktigt redo är inte gjort över en natt.

Jadå!

Har ju tagit det lugnt? Har inte dejtat sen i april ju. Men lite mejlande vore ju en början iaf... 
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-07-02 13:55:14 följande:
    Som sagt jag kastade bort min chans för länge sedan och det blir bara mer och mer uppenbart för var dag.

Skitsnack!
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-07-02 13:55:41 följande:
    Nu ska jag snart gå till mitt första jobbpass... ny arbetsplats, nya rutiner, nya arbetskamrater osv... jag är inte så liiiiite nervös just nu kan jag säga Obestämd

Lycka till! Det blir säkert jättebra!
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-07-02 14:02:15 följande:
    Nej, som sagt det var likadant senast jag provade det. Skickar och skickar får typ ingen respons och dom få man får respons av svarar av artighet. 
    Det är som sagt lönlöst att försöka vara seriös. Har man inte utstrålning så verkar det inte gå.

Men va fan! Man kan inte passa alla heller? och varför tror du att de svarar av ren artighet?
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-07-02 14:09:40 följande:
    Nej det kan man ju inte, För att dom svarar kort och avslutande, så jag får försöka driva konversationen vidare- och det fungerar i 3-4 mail innan dom tröttnar.

Oki.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!