Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-07-02 22:24:23 följande:
    "Hej. Skulle du ha lust att chatta med mig, en kille på 26 år som inte ser ut som ett missfoster, men som helt enkelt är ful, eller "icke snygg" om du så vill? Kort sagt har jag helt slutat att leta efter en flickvän, för att i stället se om det finns någon attraktiv kvinna som du som vill ha mig som slav. Och då menar jag inte sexslav, utan någon som kan sköta olika sysslor du inte orkar/vill hålla på med. Det bästa vore om jag fick bli inneboende, eftersom jag inte har någonstans att bo förutom hos föräldrarna. Tyvärr blir jag en värdelös pengagris eftersom jag är pank och arbetslös, men jag skulle på allvar mycket uppskatta om du ville bestämma över mig. Förlåt om det låter konstigt. Min MSN: [email protected]"

I en gästbok på Spray. Inboxa mig om ni vill ha msn-adressen.  
    Hahahahahaha xD Stackars pojk!
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-02 23:11:42 följande:
    Hahaha, kanske Tungan ute  
    Om det inte var för att hon bodde 4 mil bort hade jag faktiskt skickat ett mail 

Hahaha 4 mil är väl typ inget? xD
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-02 23:01:53 följande:
    takida är kvinna så det räknas inte, men det var som attan att Niklas skulle ta i från mig tron om att jag hade fått min första stalker Tungan ute

Du kan få min kvarvarande, han har kommit upp i 97 besök - please take him! Den andra tycks ha gett upp
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-03 00:02:04 följande:
    Tycker inte om att resa Glad cykel avstånd är ett måste
    Resa hahaha xD

Men ok, cykelavstånd är det ju inte...

Men det argumentet kan jag ju ta till om jag inte vill dejta någon, att de måste vara inom cykelavstånd haha xD     
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-03 00:03:30 följande:
    Men det är väl bara att blocka?

Jo, men eftersom han kännt igen mig på stan föedrar jag nog att ha lite koll ändå och bara hoppas att han tröttnar snart.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-03 00:07:05 följande:
    Mig kvittar det, vill han kolla massor med gånger så varsegod. Frågan är bara om de nån gång vågar sig på ett mailSkrattande

Jag har fått mejl med...
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-03 00:08:34 följande:
    Hahaha måste lösa detta på torsdag(min enda lediga dag denna vecka...). Blev uppbokad på jobb hela helgen så hmm fuck, jag måste lösa detta!

Fixa dejt till torsdag? - klart du kan! :)
  • Cocacola

">

Försöka sova kanske, om jag kan... Ont i nacken och fick lite mer att tänka på idag. Eller snarare fick ta emot en massa skit från oväntat håll. Alltid lika nice när folk går till attack när man mår skit  Klurar dock på om han är en stor idiot eller om han insåg att jag behvöde bli arg just nu? Den energin är all jag har för tillfället... Men jag är i vilket fall jävligt less på att ta emot en massa skit så bäst för honom att han ger fan i det framöver.
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-03 00:35:27 följande:
    Kom ihåg att inte skriva att du älskar resa i presentationen bara, för då ser man lixom igenom lögnen Tungan ute

Haha, det lär inte stå i nån presentation jag skriver skulle jag tro xD
  • Cocacola

God natt med er! Är inte så ilsken som jag kanske lät? Bara sjukt trött i huvudet...

Sov gott! Nalle 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!