Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Men tack för liknelsen! Den var FIN!
Nu vet jag ju inte om det är just så i Sthlm på friskis, men vem vet om man inte prövar!? 
Tackar för tipset!
Nu vet jag ju inte om det är just så i Sthlm på friskis, men vem vet om man inte prövar!? 
Idag är det en lunch-dejt bokad... gäller bara att hoppa upp i sadeln så fort som möjligt eller? Ja... så gör jag iallafall 
Pratade med killen i telefon igår, kändes bra. Men jag är lite fundersam över hans bilder på sin profil. Ena bilden är han snygg på och den andra bilden ser han lite ut som en gubbe... så jag fruktar att det är gubb-bilden som är den "riktiga" senaste, dagsfärska bilden av honom, usch vad jag känner mig ytlig när jag säger så...
Han hävdar själv att det bara är ca 1år mellan dem. Kan man förändras massor under ett år till utseendet??
Ja, kl 12 ska vi träffas... spännande...
Måste iof rätta mig själv lite också och säga, att det är ju upp till bevis för mig också från hans sida inte bara från min om honom så att säga
Han var trevlig och rolig och det kändes som om vi hade lätt att umgås. Och han avslutade med att säga att han hoppades att vi skulle ses igen... vilket jag gärna gör om han fortfarande vill senare och inte ändrar sig på den punkten... så nu får vi bara avvakta och se....