Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (huggen i ryggen) skrev 2011-10-12 01:47:50 följande:
Fy fan alltså. Här har man investerat månader av chat för att lära känna en människa. Allt känns bra, hennes profilbild är en ansiktsbild som hintar om en späd och fin liten donna. Hon tränar mycket vilket fick mig att reagera med rädsla för att hon var nåt fitnessfreak.Nu har jag luskat reda på fler bilder på henne. Helkroppsbilder. Fanns inte i mina tankar att hon skulle va en padda! Hon är en padda! Känner mig så grymt besviken. Finns inte en möjlighet på denna jord att jag skulle kunna falla för detta träsktroll. Vad gör man nu? Vi har bestämt en dag då vi ska ses. Hon är ju bra på alla sätt och vis förutom att hon ser ut som hon gör. Bästa vore väl om hon sagt det lite tidigare.
Ska man bara försvinna utan att säga varför? Ska man ses en gång ändå bara för att va snäll? Ska man säga som det är? Vill henne väl, inte såra henne och absolut inte skapa några förhoppningar hos henne. Verkar va en jättebra människa.
Hade kunnat tänka mig ha henne som vän innan om gnistor uteblivit efter första mötet, men har svårt att ens se den möjligheten nu när jag sett den nakna men påklädda sanningen om form och figur. Usch va ledsen man blir.
Ja, annars är det ju en lite svår situation det där. Jag vet faktiskt inte riktigt vad/hur du ska göra. En tanke som ploppar upp hos mig är ju den där "att man ska vara ärlig" men det är ju svårt om man är påväg att såra en annan människa om man är det.
Jag vet inte om du kanske bara ska ta och säga till henne att du funderat och kommit på att hon kanske inte är din typ iallafall eller så tar du och träffar henne och så kanske du blir glatt överraskad och har trevligt??
Nån annan som har nåt förslag?