Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Jag vill också på semester! Typ nuuu! Vart ska vi? 

Äh, Smecker tog den bara för att jag råkade hamna i ett videosamtal med en canadensare istället
Jag bjuder på det! 

Äh, uppdatering av läget!
Fikat med mina barn på stan, och på fiket fanns två bebisar, varav en på max nån vecka - sååå gullig! Vilket jag påpekade för barnen varpå äldsta kontrade med att om jag vill ha en bebis är det bara att jag hittar någon ny att gifta mig med och skaffar en. Hur ska jag tolka det tro?
Vet för övrigt inte om jag ska tala om för honiom att man inte behöver vara gift för det, men å andra sidan tycker jag att han låter så gulig när han tror det...
Sen har jag min första barnfria natt i natt. Känns väldigt ovant. Men med tanke på hur jag känner mig tror jag faktiskt att jag kan sova. För nog är jag trött, och sömnig - bra det med tanke på de senaste veckorna. :P Men det är väldigt tyst och tomt här.
Förresten måste ni hålla med om att det är rätt kul att en tråd om våtsetvetter legat bland hetate debatterna hela dagen. Jag tycker att det var riktigt praktiskt, kom äntligen ihåg att fylla på med ett gäng från rätt ställe så nu lär jag inte ha slut på dem på ett tag. Tur det!