Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

A man came home from work and found his 3 children outside, still in their pajamas, playing in the mud, with empty food boxes and wrappers strewn around garden, The door of his wife's car was open, as was the front door to the house and no sign of the dog, walking in the door, he found ...an even bigger mess. A lamp had been knocked over, the throw rug was against one wall, In the front room the TV was on loudly with the cartoon channel, the family room was strewn with toys and various items of clothing. In the kitchen, dishes filled the sink, breakfast food was spilled on the counter, the fridge door was open wide, dog food was spilled on the floor, a broken glass lay under the table, and a small pile of sand was spread by the back door. He quickly headed up the stairs, stepping over toys and more piles of clothes, looking for his wife. He was worried she might be ill, or that something serious had happened. He was met with a small trickle of water as it made its way out the bathroom door. As he peered inside he found wet towels, scummy soap and more toys strewn over the floor. Miles of toilet paper lay in a heap and toothpaste had been smeared over the mirror and walls. As he rushed to the bedroom, he found his wife still curled up in the bed in her pajamas, reading a novel... She looked up at him, smiled and asked how his day went. He looked at her bewildered and asked, 'What happened here today?' She again smiled and answered, 'You know every day when you come home from work and you ask me what in the world do I do all day?...  ''Yes," was his incredulous reply..  She answered, 'Well, today I didn't do it.'

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 10:04:09 följande:
    Det är alltid bra att vara unik. Tror jag.
    Jo, unik är jag iaf. Sen är det väl upp till var och en om de tycker att det är bra eller inte, finns ju tackoch lov några som gillar mig precis om jag är iaf så helt illa kan det inte vara.
    Smecker skrev 2012-04-25 10:04:54 följande:
    Ja, faktiskt Obestämd Du är nästan lika illa som jag.
    Tycker jag skriver en hel del. Men för att citera någon "annars finns alltid inboxen"  Flört

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 10:34:20 följande:
    Man får knulla? Eller man kanske får gå på dejt alls? Jag spånar bara.

Förstnämnda behöver man väl inte dejta för? men tror inte det blir några större problem om jag känner att jag har tid för någon dejt snart
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 10:38:08 följande:
    Jag tycker att det är fint att vara gillad precis som man är. Att bli gillad precis som man inte är är väldigt ovärt.

Ja litegrann skriver du allt. Jag är inte så fruktansvärt nyfiken, jag nöjer mig med vad som delges. Det gör ju tydligen du med.
    Man vet aldrig vad som händer Flört Jut nu hinner jag dock inte mejla ändå, måste ju kika in i tråden en liten sväng också - ni har ju skrivit flera sidor medan jag mejlat ju!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 11:51:21 följande:

Nej det behöver man verkligen inte, men alla har inte nått denna djuplodande insikt.

Tycker du skall ta dig tid, i alla fall för en hångeldejt.

Klokt, hångeldejt låter inte fel alls. Verkligen inte hmm... Dax att återgå till mejlandet! SkrattandeOskyldig
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 11:52:42 följande:

Med andra ord: Du skriver för långsamt
    Förvisso, men jag har fått svar snabbt också... Skrattande

Är dock en ärlig jäkel och inte helt oproblematisk så vi får väl se hur det går.  
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 12:23:38 följande:

Det är lite underligt, jag uppfattar dig tvärtom som väldigt oproblematisk.
    Slänger väl inte ut allt i en öppen tråd heller...
  • Cocacola

Kikat in på hp, ny mejlare idag även där... känner dock igenom honom något - ytterst lite dock

och så från killen som nyss sa att jag fick sova hos honom  

Konstaterade också att ett st 50 årig gubbe, kikat in för 3:e gången, titta på nån annan istället kan jag tycka.   

Övrigt mejlande blev tyst, borde nog ha låtit bli tråden lite till... :P 

• Cocacola
    Cocacola skrev 2012-04-25 12:38:47 följande:

Kikat in på hp, ny mejlare idag även där... känner dock igenom honom något - ytterst lite dock

och så från killen som nyss sa att jag fick sova hos honom  

Konstaterade också att ett st 50 årig gubbe, kikat in för 3:e gången, titta på nån annan istället kan jag tycka.   

Övrigt mejlande blev tyst, borde nog ha låtit bli tråden lite till... :P 

Kräks en annan 50 åring 2ggr och en 56åring 2ggr Stick!
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 12:49:14 följande:
    aha not so fond of older men?

Hehe... inte dubbelt så gamla kanske. Lär ju dra gränsen nånstans.... Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!