• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-14 19:41:23 följande:
    Är dom synska?
    Det hoppas jag verkligen inte att de ärSkrattande
  • takida
    magus skrev 2012-05-14 20:00:19 följande:
    ? Eller så köper man bullar och ljuger om det och lever alla sina dagar lyckliga. Vita lögner är dem bästa.
    En sådan vit lögn har jag dragit när det gäller matlagning. Gästerna blev så imponerade över vilken god thaimat jag lagatSkrattande den kom direkt från restaurangen bara slängde över den i grytor. Inget jag har för vana att göra även om mina kockkunskaper inte är att hurra för, men jag hade sån satans nackspärr så orkade inte stå vid spisen. 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 20:12:47 följande:
    Fick dom receptet?
    Nä, jag hade tur att de inte frågadeSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-14 20:16:13 följande:
    Det kräver ju att man är hyffsat bra i grunden, för att man inte ska bli genomskådad... Men klokt drag!
    Jag tror de gick på det, att de gjorde det är för mig en gåta:)
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-14 20:41:24 följande:
    hur mår du idag baby?
    Bara fint, själv?
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 20:43:55 följande:
    Fast det bästa med matlagning precis som allt annat- man kan experimentera sig fram.
    Hahaha, skulle då aldrig våga experimentera mig fram vad gäller matlagning, här följs recepten till punkt o pricka, annars blir det inge bra. Skäms
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-14 20:46:57 följande:
    Följa recept? Det gör jag ju bara när jag bakar. Kanske är det om är felet?Tungan ute
    Baka är jag grym på men matlagning, inte lika bra. 
  • takida
    Decibella skrev 2012-05-14 20:48:58 följande:
    Så länge det finns en plan B så kan du experimentera loss. Min plan B är pizzerian'!
    Jo tack, det har hänt att jag fått ta till den planen när maten inte varit i närheten av ätbar..
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 20:56:01 följande:
    Man måste våga experimentera i allt, Jag älskar det och har alltid experimenterat i allt :)

Annars gör man inga spektakulära upptäckter :] 
    Sant, men ibland måste man också inse sina begränsningar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!