Inlägg från: Anonym (Sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-12-09 19:21:10 följande:
    Det är ju det där svåra...NÄR är man ett par liksom?!?!

Jag fick ju ett sms från min dejt i går där det stod (tror jag skrev det) "jag kan inte längre skriva meddelanden på sidan, ingen idé att förlänga det eller vad tycker du?"
    Och när jag skulle gå in i dag för att läsa hans meddelanden till mig (tyckte det var lite skoj att gå in och kolla vad vi skrev precis i början) så hade han avreggat sig och fanns inte med alls så kunde inte ens läsa de meddelandena...och vi har träffats i EN vecka...
    det var lite väl snabbt jobbat kanske.. personligen skulle jag nog bara låta bli att gå in, inte avregga mig. men han ville väl visa sig seriös på mot dig.. lite rart.. betyder väl att han faktiskt gillar dig mkt..
  • Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-12-09 19:37:46 följande:
    För min del har jag använt HP som en mejl där jag konverserar om lite av varje. Ingen dejting med andra ord.

Det är lite nu du har chansen att sätta normen i ditt nya förhållande. Var ärlig och uppriktig om allt. Är det något som inte känns bra så fråga, räta ut frågetecken så de blir ett utropstecken. Klarar han inte av att ta denna diskussionen så är han ett stort frågetecken.

Låt varje liten fel-känsla eller undran bli något som ni reder ut, och känn sedan efteråt att vad skönt det är att kunna prata om vad som helst. Njut sedan av att ni har kommit en bit närmare varandra.
    WORD!  

(ja, han KAN ju alltså ha någon vettig anledning att vara inne, som en mailkompis, men då kanske han kan förflytta den till vanliga mailen, så undviker man ju missförstånd..)
  • Anonym (Sa)
    Philipsson skrev 2011-12-10 09:57:46 följande:
    Jag, jag har slutat att knulla runt. Det ger mig absolut ingenting som en runksession inte kan ge lika bra. Så slipper jag bekymret att få ut henne härifrån också eller att behöva ta sig från hennes hem.

Dessutom, i runkfantasin är ju alla kvinnor naturligtvis vackra och bekymmerslösa och utan celluliter. Verkligheten är betydligt dystrare.
    vad skönt för kvinnliga befolkningen med normal personlighet (som inte är antingen opererade i sin desperation att passa ett sinnessjukt ideal, eller är så unga att dom nog hellre vill ha yngre killar än du) att du håller dig till runket då, å besparar alla kvinnor som ser normala nog ut att inte "passa dig" att bli sårade av dig. Win-win-situation liksom..   
  • Anonym (Sa)
    Heidi1 skrev 2011-12-10 12:17:21 följande:
    är inte första gången jag träffas han utan femte gången och vi har inte haft sex än och jag tycker om han och han tycker om mig. kallar inte det för att knullarunt. runt.
    äh, knulla hur f-b mkt du vill med respekt och ömsesidighet! Är ju bara livsglädje ju, och DIN ensak, ingen annans heller.   Trams och elaka människor kan man bäst bara ignorera.. dom får väl fjanta på, men man behöver ju inte svara dom heller.   NJUT nu(på det sätt du vill)!
  • Anonym (Sa)

Idag är en GLAD dag måste jag bara säga!   RIKTIGT glad(om än trött)!  (vaaaaaaarfööör är jag uppe till två på natten när jag är barnledig bara för att jag kan?? SÅ roliga program är det inte på tv heller.. bara tonåringen som kommer fram..)

Känns SÅ f-b skönt att ha avslutat "vänskapen" jag hade med en man jag trots allt älskar, men inte vill ha i mitt liv mer. (aldrig varit något annat än "vänskap"; för vi är inte riktigt i samma åldergrupp) Känner mig SÅ lättad! För nu har jag bara positiva och fina och snälla människor kvar i mitt liv, som tycker om mig som jag är och inte har ett behov av att ständigt kritisera mig i stort och smått.

Håller en tumme för allas dejter! Själv är det dags för lite yoga och kanske lite hemmazumba, innan hela "köra-mig-fin-timmen" startar. FEST! Jippie! {#emotions_dlg.flower}  Solig  Skål  PUSS PÅ ER!

• Anonym (Sa)

("göra mig fin" skulle det förstås stå.. ..hehe..)

• Anonym (Sa)
    Klöset skrev 2011-12-24 06:42:41 följande:
    Är jag den enda människan i Sverige som inte ska fira jul idag?
    Noop! Inget julfirande här! (barnfri)   Eller jo.. ska åka iväg å äta lite julmat, men mest för att en vän är med och organiserar en jullunch för ensamma människor, och jag vill träffa henne å få äta lite prinskorv möjligtvis.. (inte så förtjust i kött i mängder, men några prinskorvar slinker nog ner, så slipper jag köpa det)

SÅ himla skönt att inte vara inne i det där totala julpsykotiska! Såg en så kul film igår på tv, en dokumentär från England om jul; satt och asgarvade. Åt hur sjukt många "krav" många människor tvingar sig att leva upp till kring jul! Och JAG SLIPPER! *jippie*     (blir minijul för barnen sen när dom kommer; på nyårsafton istället)

Köpte hem kinamat igår, som räcker till idag, å en hel kasse med "tjejfilmer"(ingen karl här som vill se nån action eller blodig sak, eller skräckfilm). Så när jag kommer hem igen, ska jag softa, njuuuuta och må allmänt gott!

GOD JUL PÅ ER!
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-12-24 11:05:38 följande:
    Och till er stackars singlar där ute, lite inspirationssånger (välj själva vilken som passar bäst)

">

">

">

">

Stackars??  HMPF!!  *näsan i vädret å svassar stolt iväg*  Här är det inget stackars.. :-*
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-12-24 11:11:13 följande:
    That's the spirit.. har själv fixat tillräckligt många filmer för att få beslutsångest Blir tacos sen.
    lite samma här.. hur ska man välja vilken film? Tänker nog blunda, röra runt och sen bara plocka en. Haft ganska kul i veckan åt hur många människor som verkat bli bestörta när dom hört jag inte ska fira jul.. nästan som om dom blir arga; fast dom blir akut sådär tycka-synd-om.. tror dom i hemlighet är avundsjuka!

Tacos är också gott!    Ha en fin dag, fina mr.McBeal! Tomte Hjärta
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-12-24 11:20:07 följande:
    Upplevt detsamma.. ser hur de tänker febrilt på hur de skall ordna julfirande till en, trots att man är fullt nöjd som det är

Detsamma, miss Bundy Tomte Hjärta
    missBUNDY??  Förvånad  Liknar du mig vid en massmördare eller en IQbefriad blondin?? (tar herrn illa vid sig vid att kallas mr.McBeal; eller har jag gjort nått annat för att förtjäna dumförklaring? )
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!