Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-08-04 08:18:05 följande:

Vet du varför?
    Ja.
  • Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-08-04 09:42:08 följande:
    Jag vet också vad jag vill ha... Killen som uppfyller hela listan är i mitt badrum just nu. Men jag glömde visst skriva dit det viktigast... Jag ska få pirr i magen och bli kär också..
    Hmm, du tror inte det kan komma då? Eftersom han är i ditt badrum borde det ju finnas någonting. Å andra sidan, känner man att något fattas så gör det ju det. Men eftersom han ändå är i ditt badrum kan du ju ge honom lite till i fall att.
  • Cocacola

Var ut i solen och åt lite hallon, hör mobilen när jag är på väg in men hinner inte svara. Var helt säker på att det var exet för kidsen ska dit idag men jag hade fel. Det var J.

Måste ladda lite mentalt innan jag ringer upp, vad ska jag säga? Har ju dessutom lovat att ses, vill väl ses också men ja... Har ju både undvikit det och inte haft tid men just ikväll har jag tid, är barnfri och klurade lite på om jag skulle umgås med någon. Flyttar ju dessutom om två veckor så det är väl kanske meningen att vi ska ses ikväll då.

Annars klurar jag mest på om det blir någon dejt imorgon eller ej. Kan bli vilket som, ska iaf åka och kika på stället dit jag ska flytta och sova där en natt.

Kanske inte borde träffa J ikväll ändå, vet inte alls vad jag ska säga. Men jag vet inte om jag får tillfälle igen innan jag drar och jag ska träffa honom innan dess så det kanske är lika bra att få det gjort.

• Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-08-04 13:43:12 följande:

Man kan bara ses utan att ha en plan.......bara känna efter lite Solig
    Det kan man, men i det här fallet var det kommunikation som behövdes.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-08-04 14:31:41 följande:

Ta tjuren vid hornen:) Om du vill ses innan du åker så kan det väl vara ett bra tillfälle
    Det blev 2 timmar i telefon istället. Känns bra att ha snackat. Koll på läget med J, kommer nog att kännas lite skumt ett tag men jag tror att det ger sig.

Dax att bekymra mig över nästa då... :P
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-06 22:55:20 följande:
    ??
    Han blev "bara" räddad från att sitta fast i bilkö i flera timmar. Helt stopp pga olycka. Har iaf kunnat sluta med en spontandejt. Både söt och trevlig var han så det hade säkert varit trevligt men jag skulle hämta barn och rätt trött, intensivt dygn borta. Betyder det att jag börjar bli gammal? :P

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-05 10:30:47 följande:
    Nästa?
    Mmm... han jag vill dejta. Igen.

Högst opraktiskt och ologiskt men det är vad jag vill. Så vi får se vad som händer. :P
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-07 08:29:55 följande:
    Aha okej. Jobbigt att du känner så. Hur ska du gå vidare då om du nu ska det?
    Tänkte gå på dejt Oskyldig
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-07 20:05:48 följande:
    Satt och bölade till ett barnprogram förut, mina hormoner är nog lite i gungning ändå och värre lär det väl bli.. 
    Påminner om graviditeten med äldsta :P

Hur går det nu då? Himla bra grej du gör. Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!