Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-07-30 02:33:54 följande:
    Vad nu Colan, vad har (inte?) hänt?!
    Oj, minns inte exakt. Har ställt den frågan många ggr. Blir en smula galen på killen.
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-07-30 09:45:00 följande:
    Flax: Klart du ska gå på dejten. Vad har du som sagt att förlora?

Takida: Tråkigt! {#emotions_dlg.flower} 

Colan: Keep up the good work! Men hur går det med han du inte vet vad han vill?? 
    Jobbar på det! Skrattande

Haha, om jag det visste...
  • Cocacola

Konsten att få korrekt info ur en treåring som kommer in och säger att han ätit vinbär, vinbär som växer där och så inse att om han ätit dem är det inte alls vinbär utan giftiga bär och så försöka klura ut hur många han ätit. Lite osäker på om han faktiskt ätit några eller bara tänkt göra det men det blev ju ett bra tillfälle att snacka om giftiga bär och att man inte får äta allt. Just dessa är rätt harmlösa men man ska väl inte äta dem ändå.

• Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-07-31 08:24:18 följande:
    Nu har jag haft min dejt. Trevlig och mysig på alla vis, men jag saknar pirret. Får se hur det blir nu... Jag har lovat ringa honom senare idag. Men han var absolut bättre än jag trodde i förväg, trots allt...
    Skönt att höra att det gick bra, och pirret kanske kommer? Vad vet jag...
  • Cocacola
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-30 21:36:23 följande:
    Det lutar nog mest åt det, han har läst men inte svarat på mitt förra mess och är dålig på att ta kontakt själv, så hör han inte av sig ngt innan torsdag så lägger jag ner honom. Han har nog fullt upp redan och jag tänker inte ställa mig i kö utan drar mig ur. Obestämd
    Du skulle behöva en dos självförtroende tror jag minsann. Försök att få en lite mer neutral intställning till det hela, om du kan. Även om han ser bra ut så är det ju inte allt. Långtifrån. Lycka till! Gör något du mår bra av så länge! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-31 13:08:59 följande:
    Ja om han inte får dig att må bra kanske det inte är så bra att träffa honom igen. För jag antar att du inte har något intresse av honom nu?

Göteborgaren och jag har sms:at varje dag sedan vi sågs sist. Han ville att jag skulle komma och hälsa på nu i helgen men jag hade andra planer och i morgon åker han utomlands en vecka. Så jag får väl se ifall erbjudandet kvarstår när han är tillbakaGlad det verkade som det iallafall.   
    Den killen har jag inte haft något intresse för från första början. Men han bor i närheten och här snackar man med folk om man möts. Ser honom vanligtvis flera ggr i veckan, när jag passerar så jag behöver kunna göra det utan att det känns skumt. Jag ska kunna gå där jag vill. Tror dock inte att det blir något större problem. :)

Låter som ett osmidigt avstånd men jag annars låter det ju bra, du får hålla oss uppdaterade. :)
  • Cocacola

Halloj!

Här är läget ungefär som förut, det kan sammanfattas med:

Vad vill han? :P

Vi snackade iaf över en timme häromdagen, very nice!

Annars njuter jag för fullt av att bo själv (med kidsen såklart) och håller på att gå igenom alla prylar. Galet utspridda efter några år med renoveringar överallt, men nu börjar de komma på plats bit för bit. Slänger massa också och hivar iväg ett och annat till exet. Packar lite inför flytten också, lite knepigt dock för det mesta som ska med används ju och lär packas i sista minuten typ. Halvknepigt att veta vad man ska packa infö 10 månader lixom, vill ha så lite som möjligt men utan att sakna något. Lär ju kunna sysselsätta ungarna också. xD

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-03 18:57:27 följande:
    Hur många här vet vad ni VILL ha, till skillnad från vad ni INTE vill ha?
    Jag vet vem jag vill ha, räknas det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!