Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Halloj!
Allt bra med alla?
Har faktiskt inte pallat att skriva på några dagar. Fullt upp med att tänka, känna och analysera. Typ.
Killen i onsdags väckte nån gammal rädsla till liv. Sjukt obehagligt faktiskt.
En rädsla som får mig att må illa, som fått mig att sova i lille för att jag inte klarar att sova utan, som får mig att vilja stänga dörren om mig när jag duschar fast ingen är hemma och ingen kan varken komma in eller se något, som påverkar mitt klädval och mitt rörelsemönster. Har med andra ord helt klart något obearbetat skit som påverkar mig rejält. Time to deal with it. Frågan är hur?

Eller iaf sånt jag av någon anledning undvikit att tänka påför jag trodde att jag var typ klar. :P
Men ååååh! Hur dum i huvudet får man vara egentligen? Bra att det kopplar i skallen :P Fint att jag gått runt och känt mig rädd i 3 dygn för att det inte kopplar. Det tål att tänkas på men grundorsaken är bearbetad så det borde inte vara något större problem? Drog iaf en lättad suck och kände äntligen för att byta kläder, back to normal. Fick dock ett sms direkt efter det med en kompis som var med på den tiden så det skadar väl inte att ta och snacka om det också, det känns som det vore meningen liksom... Vi ska i vilket fall gå en sväng som brukar ta typ 2 timmar så. Lär ju märka ikväll om rädslan är helt borta eller ej men den borde vara.
Ha en trevlig kväll allihop!