Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-07-24 21:35:08 följande:
    Vill meddela att jag är tillbaka från obygden och åter med i gamet

Hoppas ni har det bra?! 
    Va bra!

Här är det toppen för tillfället.
  • Cocacola

Vanilla då skräms... Dåligt sex låter inte alls bra, då är jag hellre utan. Fast klar bäst med mycket bra sex! xD

Nojjar lite över det faktiskt, att jag kommer att träffa nån som är jättetrevlig och bra och så är sexet kasst.

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-25 10:37:56 följande:
    Uppdatering: Hade en väldigt trevlig spontan dejt med massa snack och hångel.
    Varje gång jag tittade på honom började jag le och kom av mig i vad jag skulle säga haha. Han är så snyggDrömmer
    Han ville träffas idag, men jag vet inte riktigt. Hur seriöst kan det bli om han bor i göteborg och jag i Örebro. Fast å andra sidan vem har sagt att det måste bli seriöst?  
    Låter absolut som att du ska träffa honom idag med. Funderade hur det hade gåt och nu väntar jag nyfiket på nästa uppdatering...
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-25 12:02:44 följande:
    Jag lever i ett lyckorus!

Hoppas det går bra på era planerade dejter mm!!
    Låter härligt!
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-07-25 21:27:59 följande:
    Kan man dejta någon som är äldre än sig själv? Började språka på HP med ett gammalt strul/dejt som nu verkar ganska på.

Hon är 8 år äldre hmmm Obestämd 
    Klart man kan, haha... Logiken säger ju att om den ena djtar någon som är yngre så dejtar den andra någon som är äldre
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-26 03:48:00 följande:
    Colan nattsuddar du med? hihi
    Ja, men är inte på lika bra humör som dig. Har lyckats bli ofrivilligt pussad på, och kramad och tja, hade en rätt skum kväll. Måste ha en sjuhelvetes utstrålning eller något för jag är prickig och borde inte ge såna tankar hos någon men fick även erbjudande om att sova över och han hade klart annat än sovande i tankarna. Alltså va fan?
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-26 03:15:26 följande:
    Dejten över och det var hett och braDrömmer Men jag är en känslomänniska och kan inte ligga och mysa med en kille efteråt som jag inte är kär i. Så han frågade om han fick stanna och jag sa att jag hellre sover själv. Vi visste ju båda två att det inte skulle bli mer men fick ändå intrycket av att han blev lite ledsen.
    Försöker smälta logiken i det där... men det låter som att du hade en trevlig kväll.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-26 03:57:12 följande:
    Men va? det låte ju inte så kul. Men varför är du prickig?  Du måste vara en riktig heting då när inte ens prickar kan stoppa folkFlört

Nej, inte alls kul. Muttrar lite småilsket över det manliga släktet för tillfället.

Tja, de flesta kom direkt efter de andra som kliade så jag antr att de hör ihop. Fick typ lika i ansiktet för 3 dagar sen eller så och antar att det hänger ihop, ser inte ett dugg trevligt ut.

Haha, jag måste väl vara de då. Är rätt skepiskt till det för jag känner mig defintivt inte så men med tanke på hur somliga beter sig börjar jag nästan undra.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-26 04:14:28 följande:
    Men det är väl inte röda hund va? som de pratat om på nyheterna att det börjat sprida sig Förvånad Fy på mig som skrämmer upp dig nu, men kom bara att tänka på det. 

Nejdå, ingen röda hund. Fick nytt vaccin (eller vad det nu är man får) efter att minstingen föddes, hade tydligen gått ur eller något och de hade misat att ge mig det efter förlossningen innan. Nice lixom, så jag fick oroa mig över röda hund under graviditeten med minstingen, som att jag inte hade tillräckligt att oroa mig över ändå då...
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-26 04:07:03 följande:
    Jag hade en jätte trevlig kväll. Killen är snygg trevlig men jag vill vara singel ett tag, behöver vara singel ett tag, men jag har fortfarande behov som ibland måste ses till. Antagligen är det därför jag bara träffar killar som är på genomresa eller som jag vet att det inte kan bli mer med, för att jag vill ha det precis så. Nu har jag varit så tydlig det bara går att vara tycker jag, men det känns som när jag är det blir killarna bara mer intresserade av att ses igen.
    Behov ibland xD Men det låter ju som att du hittat en strategi som funkar för dig, förutom att de vill ses igen då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!