• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hatar CSN!{#emotions_dlg.djavulsk} Deras skitregler om att man inte får tjäna mer än än viss summa ställer till massa problem ju. Har fått be lön att hålla inne min junilön, så kommer vara pank som en kyrkråtta i juli och på semestern. För att sen få dubbel lön nästa utbetalning. 
    Blir tokig! 

• takida
    lemonina skrev 2012-05-18 11:24:47 följande:
    Ja det är inte roligt! Men har du lyckats komma över beloppspärren? Vet att de höjde den.
    I och med att de håller inne min junilön så klarar jag mig precis (hoppas jag) . 
    Men det betyder ju att jag bara genom att jobba i sommar i princip kommer upp i maxbeloppet för nästa halvår. Så då minskas ju studielånet där. Bläää
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-18 12:06:20 följande:
    Vad trist! Ungefär som att de uppmuntrar en att inte jobba. Förstår inte vad problemet är egentligen när man ändå måste betala tillbaka, kan man då inte få tjäna lite utan att de måste lägga sig i.
    Ja det är en aning skevt. Jag klarar mig varken ekonomiskt eller mentalt om jag inte jobbar. 
    Men men, bara ett år kvarGlad
  • takida

Om jag skulle ta och rensa ur mina garderober nu kanske, frågan är bara vart jag ska göra av allt när jag är klar?

• takida
    Cocacola skrev 2012-05-18 14:43:17 följande:
    Här?Skrattande
    Har du vägarna förbi Gbg så är det bara att komma och hämta, blir en hel del!
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-18 19:56:46 följande:
    Ok här händer inte mycket. Jag drar på date istället med 28 åringenSkrattande Håll tummarna att denna blir bra är ni gulliga
    Åhh, ha så kul!! Håller alla mina tummar och tårSkrattande
  • takida
    NatalieH skrev 2012-05-18 21:56:49 följande:
    Hej alla!
    Vad har hänt med tråden? Helt dött här ju 
    Hej! Kul att se dig det var inte igårGlad
  • takida
    Anonym (Pingvinstång) skrev 2012-05-18 22:03:02 följande:
    Ska du inte göra omtenta då?
    Va? jag klarade den ju
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!