• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-05-19 20:27:07 följande:
    Jag och barnen har lekt med barnen längst ner i trappuppgången. Dom är lika gamla som mina barn och min stora tjej kommer börja i samma förskoleklass med henne Så nu har Citrina en kompis i klassen hon ska börja i, bara hon från sitt dagis som ska gå på den skolan.
    Nu sover barnen sen en halv time tillbaka.
    Alltid smidigt med klasskompisar som bor näraGlad
  • takida

Någon som såg vem är smartare än en femteklassare idag? Det var en fråga om ståndare och pestill och den lille killen började asgarva:) 
    Sen kom ju sonens fråga, mamma varför skrattar de? Vad är stånd:)
    Så nu vet han detSkrattande 

• takida
    Legacy skrev 2012-05-19 22:18:40 följande:
    Okej blueblood, kul att se dig igen jag brukar uppskatta dina tänkvärda inlägg både på FB och här men hallo, du glömmer att flera hrä har hittat någon och faktiskt fått det att funka iom nätdejting, så ditt påstånde stämmer till viss del men faller också en hel del...
    Heej! Tänkte precis messa dig och höra hur det är med dig? 
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-19 22:25:40 följande:
    Tack, jag har inte orkat svara på något, jag har bivit så glad varje gång jag fått ett "hur är det" men sen bara inte haft kraft nog att orka svara. Allt har bara varit en total dimma. Tack för omtanken {#emotions_dlg.flower}
    När du orkar så finns jag här{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Blueblood skrev 2012-05-19 22:27:43 följande:
    Jo, man kan ju hitta en likadan loser av det motsatta könet, men då får man ju fråga sig om man inte borde tillämpa någon lag att folk som hittat varandra genom nätdejting ska förbjudas att skaffa barn.
    Man vill ju fan inte att Sverige ska halka ännu längre ner på skolresultatslistorna, vilket man kommer göra om svagbegåvade skaffar 2-3 barn i snitt
    Jag hoppas du bara är ute efter att provocera för det var det löjligaste jag hört. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-19 22:37:21 följande:
    Tack... och ni är väl så less på att höra på J snart så ni kräks väl haha

Ähh, vi finns här i vått och i torrt så ös på baraSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-19 22:36:24 följande:
    Jag tänkte eftersom ditt inlägg som grovt kategoriserade andra männsikor utan någon som helst verklighetsförankring (eftersom du själv inte varit inne på nätdejtingsajterna) så tänkte jag att "aha han är själv klent begåvad och borde därför passa in i sin egen mall"

Så tänkte jag.

• takida
    Blueblood skrev 2012-05-19 22:42:41 följande:
    Där har du fel, serdu. Jag gillar att ha samlag. Jag är en väldigt sexuell person. Därför har jag gjort ett aktivt val att inte binda mig. Jag gillar att ha sex med tjejer/kvinnor jag tänder på och då kan det bli ett rejält antal per år.
    Vet inte om ni känner till den här genuina kåtheten man kan känna när man blir extremt attraherad av en person av det motsatta könet, och sedan när man får utlopp för alla sina kåthetslustar med just den här personen ... alltså det blir ju inte bättre än så
    Okej du gillar att ha sex men vad har det att göra med att de som nätdejtar är svagbegåvade? Förstår inte kopplingen?
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-19 22:59:28 följande:
    Aj då! Då kommer det nog att kännas, speciellt efteråt...
    Ta mig runt det ska jag men sen är jag inställd på att jag inte kommer kunna gå på ett par dar typ...
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-05-19 23:13:58 följande:
    Det blir lite intressant när man inte riktigt vet vad takida och Cocacola pratar om... med tanke på att det är en dejtingtråd.

Något kommer att kännas speciellt efteråt och takida räknar med att inte kunna gå på ett par dagar...

HahahaSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!