• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-19 23:28:39 följande:

Inser att jag förmodligen kommer att vara singel något år nu, känns skumt men rätt ok tror jag. Mest nojjig för om jag skulle råka träffa någon nu, för det vore klart osmidigt. (och jadå, saker och ting hänger visst i luften som innan men ändå, tror det ger sig där)

Har det hänt något speciellt?
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-19 23:35:17 följande:
    J iallafall idag slutade det med att han kanske inte vill fortsätta för han känner att jag tycker allt är fel med honom.

allt är ju inte fel men de extrema sakerna... ja. jag vet vad ni tycker dumpa honom i hell, men jag är så nedbruten ändå och klarar inte att förlora någon mer just nu som står mig nära.... jag är kanske korkad som ett spån men...  
    Korkad är du då inte och jag kan förstå ditt resonemang, men samtidigt tycker jag att du ska tänka efter noga om han verkligen får dig att må bättre eller om han får dig att må sämre?
  • takida

Om lite drygt en timme går starten. Räknar med att ni hejjar på mig! Kikar in ikväll om jag fortfarande är människa...

• takida

Jag lever, jag tog mig runt och jag är grymt stolt över mig självSkrattande
    Några vilda gissningar om vart jag har mest ont?Obestämd

• takida
    nu123 skrev 2012-05-20 13:01:14 följande:
    Heh, tycker du låter skön. Och jag hoppar in i den här tråden med en komplimang. :(

Har aldrig nätdejtat men känner mig för lite - kanske kan vara nåt? Har inte heller hunnit läsa hela tråden men ska försöka göra det.
    Hej, hopp. 
    Välkommen!
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-20 15:02:05 följande:
    Bra gjort! Kan det vara rumpan du har ont i?Skrattande
    Decibella skrev 2012-05-20 15:03:29 följande:
    Wooooohooooo! vad du är duktig!

Jag gissar på mumindalen Skäms
    TackSkrattande
    Jag har ont både i rumpan och i mumindalen ( vilket roligt uttryck!)
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-05-20 15:54:57 följande:
    Ja Takida du kan vara stolt över din prestationGlad

Jag är det oxå,för jag tordes flyga idag,ett litet 2 mannaplan.......Skönt att överkomma rädslor av olika slag,min terapi!  Bildbevis kommer Cool
    TackGlad
    Flög du själv? Coolt!
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-20 16:53:30 följande:
    Gud vad duktig du är Takida!!!! Jag hade aldrig fixat det särskilt inte i den här värmen! wohoo! men aj det känns nog i baken och i... hm skrevet ett tag det där
    Japp, och nu börjar jag få så satans ont i hela benen, kommer bli tufft att ta sig ur sängen imorgon. Hur tänkte jag när jag sa ja till att jobba ett 12 timmars pass imorgon?
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-20 19:46:09 följande:
    Ok haha så du ska försöka ragga upp någon här menar du?
    Vore väl inte den första isåfallFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-20 19:49:04 följande:
    Nej det var i och för sig en som gjorde ett försök för några veckor sedan på mig hihi.
    Vem vem, blir ju nyfiken nuTungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!