• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-21 22:23:17 följande:
    Halloj på er! Är tröttare än tröttast och ska skutta in i duschen. Har för övrigt knatat typ 1 mil idag och siktar på att försöka hinna med detsamma imorgon. Underbart väder!

Vaknade upp helt prickig i ansiktet imorse, not fun! Troligtvis stresslelaterat? men gårdagen spökar ju lite...   

Skulle tippa på att det är stressrelaterat ja. Du måste ta hand om dig{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Suppressed skrev 2012-05-21 22:45:34 följande:
    artonhundra kallt... var får du allt i från egentligen???
    Haha, ett vanligt uttryck ju!
  • takida
    Per19 skrev 2012-05-21 22:44:51 följande:
    Inget av dom du tror. Har visserligen ett fysiskt arbete men det ger inte träningsvärk.
    Andra alternativet då, nej inte det heller fast det blir så sällan.

Jag kör Enduro och Motocross på motionsnivå numera, men tävlar då och då (i Enduro) fast med för dålig grundträning så efter en tretimmars tävling så är man ganska mör.
    Finns inte en muskel som är opåverkad (jo en när jag tänker efter, ni vet vem) av att köra hoj.
    Ont överallt har man men det är faktiskt en skön känsla tycker jag.
    Då lär du ha snygga armarTungan ute
  • takida
    Per19 skrev 2012-05-21 22:59:48 följande:
    Tyvärr har du fel, då dom ser ut som 2 okokta spagetti, om du nu menar att snygga är detsamma som muskulösa?
    Haha, som okokt spagettiSkrattande
    Nej snygga är inte synonymt med muskulösa. Har en bild framför mig men kan inte sätta ord på vad jag ser.. Smala, seniga, uthålliga... Typ, hmm 

• takida
    Per19 skrev 2012-05-21 23:14:29 följande:
    Smala, seniga, uthålliga kan jag kanske hålla med om att dom är.
    Då har du snygga armarFlört
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-05-21 23:15:33 följande:
    Jag skulle vilja testa det ..men har inte kondis för det  ...

Nä nu måste jag uppsöka snarklådan..ska upp i morgon  sov gott sötisar
    Sweet dreams!
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-21 23:24:57 följande:
    I know! Ett av alla måsten jag nästan drunknar i för tillfället. Eller övar simfärdighet i kanske... :P Men bara tanken på allt jag ska hinna ta itu med under de närmaste två månaderna är, tja - inte jättenice, men det måste helt enkelt gå på något sätt.
    Ta en dag i taget. 
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-22 13:10:08 följande:
    Min juni-dejt har avreggat sig på fl. Då var man singel igen...

Tackade nej till lägenheten som jag inte kommer bli erbjuden. Kommer inte att funka bo så nära min vän. Fick även reda på att det var många före mig hos fastighetsägaren.

Men gud vad härligt det är ute nu. Nyklippt gräs och doftar hav Glad
    Trist att det inte blir någon dejt, men det går fler tågGlad
    Nu tänkte jag packa en väska och åka ner till havet och lägga mig att läsa, äntligen är sommaren härSkrattande
  • takida

Nu ligger jag på stranden och solar! Helt underbart, vad jag har längtat efter detta.

• takida

Smecker; hoppas du har det lika gött som mig! Och chansen att vi är samma strand känns inte direkt stor.
    Lemonina: jag har cykelavstånd till stranden, vet inte vad jag skulle gjort om jag inte gadd haft det, hänger här jämt om det är fint väder:)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!