Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-29 12:25:17 följande:
    Hej ColanGlad
    Skönt att flytten gick bra, har du hunnit komma i ordning något än då? 
    Hur känns det att ha flyttat från huset och allt?  
    Hej Takida!

Jodå, har faktiskt hunnit komma i ordning med det mesta. Har fullt upp hela tiden men allt har funkat bra än så länge. Eller nästan allt om man ska vara petig men grundkänslan är bra. Tror jag kommer att trivas bra här och ungarna verkar göra detsamma. Mycket nytt att ta in bara... :P
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-29 12:42:50 följande:
    Härligt att höra att ni alla verkar trivas ;) 
    Tycker du är modig som tar ungarna och flyttar för att satsa på din drömGlad 
    {#emotions_dlg.flower}

Får väl se hur det går men vågar man inget så vinner man inget. Flört

Tänker ha kul och göra mitt bästa. Solig
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-29 13:13:15 följande:
    Jag har dött. Eller ja nästan, jag har fått halsfluss. Det var nog 749242 år sedan sist. Så här dejtas inte. Har inte ens sex Gråter
    Krya på dig! Du hinner ha sex och dejta igen när du är frisk! Du får väl hänga på nätdejtingsidorna så länge och planera in dejter... Flört
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-29 13:21:40 följande:
    Jag känner mig som en pigg 90-åring. Har fasiken ont överallt.
    Hehe, ungefär samma här. Jag tog en oplanerad flygtur med landning i gruset. Varför har du ont?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-09-07 21:32:44 följande:
    Någon som hört från colan? Länge sen hon skrev här i tråden. 
    Nu sover min lilla goding och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig i tid idag eller om jag ska vara vaken ett tag till.  
    Skrattande

Har begränsad tillgång till internet, ni menar att det märks alltså?
    lemonina skrev 2012-09-07 22:18:34 följande:
    Nä väldigt länge sedan jag såg colan här. Undrar vart hon tagit vägen.Obestämd Hon kanske dejtar för fullt så hon inte har tid med oss här
    Har hamnat i Bohuslän och fått fullt upp med inflyttning, plugg, och installation av ungar i skola/dagis. Dalarna denna helg dock. Dejtande... Återkommer till det när jag läst ikapp och fixat en ny tekopp.

• Cocacola
    Racer x skrev 2012-09-08 15:54:11 följande:
    Så har man då varit med om en nära döden upplevelse pga ett knäppo i plåtlåda som inte förstår vad lämna företräde betyder. {#emotions_dlg.djavulsk}, låg bakom en bil som körde ut i rondellen varpå knäppot bara körde rakt ut, så bilen fick panikbromsa och även jag och bilen bakom.
    Tur det att det bara var nära iaf!
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-09-08 15:55:38 följande:
    Hej Colan.
    Ja, det märks när du inte är här.. och det är inte negativt! Du brukar kunna hålla igång tråden ganska så bra

Vi väntar spänt på en dejtuppdatering! Kul! Solig 
    Hej, hej!

Jag märks väl aldrig? Oskyldig

Haha, har inte varit på någon mer än. Skulle ev kunna bli en ikväll även om jag inte riktigt tror det. Sista chansen på typ 9 veckor dock så det vore väl inte helt fel. Eller vore det? Vill jag ha en omogen pojk som mest leker? Skrikandes Men jag kan inte låta bli.... Drömmer
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 16:25:31 följande:
    Racer: fy, läskigt:((!

Colan: Aha trivs du bra i Bohuslän då? Välkommen tillbaka
    Trivs kanonbra! Nästan för bra. :P Allt funkar lixom som det ska. Torpet jag hyr är mysigt, ungarnas skola och dagis verkar jättebra, min skola verkar jättebra, positiva lärare och jättetrevlig klass.

Tack!
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-09-08 17:06:27 följande:

Men där är du juSkrattande Skönt att höra att allt verkar flyta på. Hoppas det går bra att plugga. Uppdatera oss när du har tid.Glad
    Yes, here I am! Jätteskönt att det flyter på, sjukt skönt faktiskt när man är van vid motsatsen. Hoppas verkligen att pluggandet kommer att gå bra, lite nervös för det. Hänger nog vid datorn rätt ofta tills imorgom eftermiddag och sen drar ju normalschemat igång så jag hoppas väl att jag hinner kika in lite oftare. :P

Hur går det med jobbsökandet? Hittat något? Börjat plugga?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 18:30:08 följande:
    Vad ägnar ni lördagen åt då? Jga har sjukt tråkigt! Har mina barn den här helgen men tyvärr har yngsta feber och de andra två är helt uppe i datorspel så blir inte mycket till aktivitet här inte Jag sitter typ och trycker i mig deras kvarlämnade lördagsgodis och trökar.
    Klurar på vad jag ska trycka in i bilen imorgon. Resten av mina prylar kan det hända att jag inte ser på väldigt länge så det gäller att få med det som är viktigt. Ska dock nart till mamma en sväng och äta, sen vet jag inte om jag ska nånstans elle inte. Gissar att jag åker direkt tillbaka hit. Skum känsla att vara tillbaka i huset.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!