-
Byter svar, ska visst på dejt. Om man nu kan kalla det för det, men i brist på bättre ord så. Vi ska ses iaf. :PVanilla ice queen skrev 2012-09-08 18:30:08 följande:Vad ägnar ni lördagen åt då? Jga har sjukt tråkigt! Har mina barn den här helgen men tyvärr har yngsta feber och de andra två är helt uppe i datorspel så blir inte mycket till aktivitet här inte
Jag sitter typ och trycker i mig deras kvarlämnade lördagsgodis och trökar. -
Haha, pojkstackarn, men ja.... That´s the oneVanilla ice queen skrev 2012-09-08 20:37:34 följande:
Är det med lillkillen eler vad du nu kallade honom för
? -
Va? Delar vanilla ut dejter, vad har du till mig?
-
Jag vill vara med!Smecker skrev 2012-09-09 12:13:10 följande:
*harkel*
Kul att se dig i tråden igen förresten, allt bra med dig? -
Ah, just ja! Vem har du i tankarna nu, har nog inte hängt med riktigt. Eller är det han på ditt jobb?Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 12:17:28 följande:Colan: Haha nää bara det att när jag var så sjukt nerkärad i våras så tackade jag nej till några riktigt heta män
synd att slösa bort dem och sa att jag sätter dem på tåget till Madida
I lördags hände det igen. Jag småhåmglade lite med en kille men avslutade då jag bara hade en annan i tankarna hela tiden
Dumt och kvinnligt antar jag för det är ju egentligen bara å köra tills man inte är singel längre men jag har någon dum spärr!!!
Åhh men ni har dejtat länge nu va?!
Ja, det får man väl nästan säga. Första dejten var i början av April. -
Japp, naturvetenskapligt basår.lemonina skrev 2012-09-09 13:05:13 följande:
Men du har väl börjat plugga nu eller? Vad var det för kurs eller program du skulle läsa nu igen?
Jag började skolan förra veckan igen och läser engelska nu, himla skönt att läsa något som inte har med ekonomi att göra, man blir lite mättat efter ett tag. Fast jag hade ju hellre jobbat. Men jag söker jobb samtidigt. Har börjat fundera i banorna att söka i andra städer men jag vill verkligen inte flytta någonstans där jag inte känner någon och sitta och häcka själv i någon lägenhet på helgerna.
Kan vara skönt att läsa något annat ett tag och engelska har man ju alltid nytta av. Hoppas studierna går bra och att drömjobbet dyker upp sen.
Kände inte någon dit jag flyttat heller och det är dessutom rätt långt "hemifrån" men hittills har det gått bra att träffa folk. Fortsätter det såhär lär det inte bli något större problem men vi får väl se. Nu i veckan hamnar fokus på att hjälpa barnen igång med kompisar. De har pratat om några de vill leka med så jag får väl försöka pejla in hur man hittar och snacka med föräldrar och sånt. Tror iaf att jag klarar av att ge en vägbeskrivning till mig själv så det är ju en bra början. :P Det mesta funkar bara man försöker. Men annars kan du ju börja söka på ställen där du faktiskt känner någon, det blir ju kanske lite lättare att få kontakt med folk då och du slipper riskera att sitta själv i en lägenhet. -
Hihi, lite kul att du inte vill skriva om dina dejter i nätdejtingtråden - men jag förstår digVanilla ice queen skrev 2012-09-09 14:10:03 följande:Colan: Haha mjää eller jag vill inte skriva ut om mina dejter direkt i denna tråd
Vet att mitt ex läst och vet inte om han läser... -
Inte varit inloggad på en vecka: Uppdatera mig!!!!!!!!
-
Personer med eller utan alkoholproblem, på krogen. Tror du.Shades skrev 2012-09-18 16:24:24 följande:Vi letar personer med eller utan alkoholproblem på krogen... Tror jag.
Ok! Ja, det borde man ju hitta där. Folk är väl för det mesta det ena eller det andra, fast det kan man såklart inte vara helt säker på. Men om det inte spelar någon roll vilken av kategorierna folk tillhör så spelar det heller ingen roll om man vet eller ej? :P -
Borde kanske uppdatera om läget här men vet inte riktigt vd jag ska skriva. Just nu väldigt, väldigt trött. Vet dock inte om jag är trött för att det är så mycket nytt hela tiden eller om det är för att jag håller på att varva ner. Låter en aning motsägelsefullt inser jag så jag vet inte riktigt... Mår iaf betydligt bättre nu än i somras för även om det är fullt upp hela tiden så är det inte mer än så.
Träffade ju pojkstackarn för drygt en vecka sen och vet inte riktigt hur vi ligger till nu, men tror jag börjar tröttna på hans spel. Det borde jag ha gjort för längesen så jag är inte säker på om jag verkligen håller på att göra det nu eller vad. Men lite rak och tydlig kommunikation vore skönt som omväxling... Så antingen får det bli något lite seriösare snart eller så ledsnar jag, hoppas jag. Det är rätt drygt att vara i det här mellanläget hela tiden.