Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 22:01:33 följande:
    Min bittra presentation går förvånansvärt bra. Bättre än min riktiga. Börjar undra om killar överhuvudtaget läser det man skriver?

Nätdejting är väl lite av en skruvad värld. Killar hör av sig till allt som går att sätta på
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:06:23 följande:
    ...men att veta att framtiden kommer vara det också....blääää

Vad menar du nu?
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:13:03 följande:
    Typ...fast det konstiga är att det verkar vara mer seriösa killar som hör av sig. Jag har fått frågor om jag är bra på att laga mat tex =) ...Det finns nog en del bebissugna killar med.

Okey, först mat, sen sex...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:14:52 följande:
    Jag menar att den närmaste tiden så kommer jag vara skadat gods....och att det dröjer innan jag inte är det. Tänk om man inte hade sorgkänslor. Typ smash boom så var all sorg och ledsamhet borta.

Just nu har du ingen aning om hur länge det ska dröja. Varför måla upp denna mörka bild helt i onödan kära du. Om en vecka så kanske du mår helt förträffligt pga något positivt som dök upp i ditt liv. Se fram emot att vad som helst positivt kan hända dig framöver...
  • Glädje58
    Ridmi skrev 2011-11-02 22:19:54 följande:
    nu är du lite negativ, varför skulle man behöva fäkta? Jag bröstar inte upp mig eller jämför mig andra, vill hon ha mig så får hon ta mig för den jag är, annars skiter jag i henne, finns fler att välja.

Jag bara tänkte på vad som hände tjuren som satt och luktade på blommorna under korkeken  Glad
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:26:56 följande:
    Rekrytering.....jag vill ha ett jobb!!! Ska vi utbyta tjänster? Jag kollar upp alla killar åt dig och testar. Sen kan du bara kliva in och välja ut den som behagar.

Ni har precis gett köttmarknaden ett ansikte eller två  Skrattande
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:36:22 följande:

Hahaha....kille vid namn "Solochvår" söker kort romans....

Visst är det knasigt, det är ju höst nu...
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 19:42:15 följande:
    ... kan man dejta två samtidigt eller måste jag tacka nej till nån av dem? Förvånad 

När du nu är i ett sånt initialt skede med båda två, så kan jag tycka att frågan är lika "dum" som "Jag var ute och fikade med en kompis i förrgår, kan jag då ta en kopp kaffe med med min kollega i dag?"

Herregud, du har väl inte lovat att ni ska gifta er på lördag och titta på hus på söndag...

Nej, passa på att träffa flera. Det gör bara att du får en mer kritisk bedömning av olika män.
  • Glädje58
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-03 21:47:22 följande:
    Så kommer då fredagen och en ny dejt är inplanerad. Denna kvinnan verkar både intelligent och rolig så nu hoppas jag bara att hon är "min" typ.

Vi får väl se efter middagen och någon flaska vin.

Åh nej, är det nu sex på gång igen...
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 22:16:04 följande:
    Tack för ditt trevliga *ironi* inlägg!
    Förlåt då! 

Jag ber om ursäkt för mitt inlägg om det blev lite klumpigt. Det kan bli så när man är på jobbet och snabbt ska få iväg ett inlägg. Själva tonfallet är ju svårt att få med om man slarvar med texten.

Jag menade bara att du inte ska behöva känna dig som en skurk bara för att du går ut med två personer under samma vecka. Du har väl ändå inte gett honom något löfte om ensamrätt på dig. Sen är det bra att träffa flera, för då har du lättare möjlighet att jämföra deras kvaliteter.

Nu hoppas jag att du inte tolkade, frågan var "dum", som att du var dum. För det menar jag absolut inte.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!