Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 00:50:11 följande:
    Nää....börjar det bli dags att ge kudden lite kärlek nu.....jag gör så. Godnatt!!
    Samma här, dessutom ska jag kliva ner i en härlig säng med nytvättade sängkläder. Mmmm....

• Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-02 09:34:33 följande:
    Jag pratade med min senaste kontakt i går kväll i telefon. Han verkar trevlig och vi verkar tämligen ha samma mål med framtiden...
    Men jag reagerade på hans röst...haha, larvigt jag vet. Men den var så ljus Glad  Jag som tycker det är så mysigt med djupa, mörka mansstämmor...hehe, snacka om att ha konstiga prioriteringar va?

Fast jag kommer självklart inte att tacka nej till dejten som är planerad... som verkar bli av i morgon. 
    Du får prata med honom tidigt på morgonen, då brukar rösten bli rätt så mörk. Så är det för mig i alla fall. Kan dock säga att i går morse var det dock lite annorlunda. Det var skatteverket som ringde och väckte mig. Och rösten var allt annat än mörk och sexig på mig ...
  • Glädje58
    uniMog skrev 2011-11-02 11:36:53 följande:
    Falsett och stammande?

Nåt åt det hållet. Hon på skatteverket pratade om både 320.000 och 160.000 kronor i vinstskatt...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 12:13:00 följande:
    Skatteverket? Har du hamnat i klistret? =)

Inte riktigt så illa. Däremot så var jag lite sen med att lämna in deklarationen (För två veckor sedan :)

Det gällde vinstskatt på två fastigheter. Jag tog för givet att det var klappat och klart, så jag har festat upp en hel del pengar. När hon sedan sa att det inte såg ut som det var reglerat så försvann min mörka sexiga röst. Men det visade sig att mitt var klart och det var min exfru som inte hade betalat något.
  • Glädje58
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 12:54:41 följande:
    Vill ju han ska känna sig välkommen och vill fixa god mat men fantasin är totalt borta!! 

Gillar du lax?
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 17:04:41 följande:
    Typiskt ex.

Och apropa ex - stämmer det där om att man hettar om öronen så är det någon som pratar skit om en. Mina vanligtvis kalla öron är alldeles heta. ....eller nu när jag känner efter så är det högra hett och det vänstra kallt. Vad betyder det?

Du har pratat för mycket i mobiltelefon
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 17:09:52 följande:
    Hur länge sitter det i? Jag har inte pratat med någon sen i morse. Nä, jag tror mer på min teori om skitpratande ex. Fast han kanske bara pratar lite skit?

I så fall tror jag mer på att du har starka känslor för den du håller på och chattar med. Är det högra örat som är varmt så är det nog nåt på gång...
  • Glädje58
    Cosan skrev 2011-11-02 17:54:11 följande:
    Det vänstra ska enligt traditionen vara det ditt ex talade i, blir kallt nu när han är på väg bort och det högra blir vart nu när någon ny är på väg in Tungan ute

Undrar om det är jag som är på väg in...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 21:38:10 följande:
    Jag ska försöka tänka rationellt. Men det är svårt. Han friade i början av året. I somras köpte han på eget initiativ ÄL-stickor och för bara några veckor sedan hade vi sex i syfte att skaffa barn. Tycker inte det stämmer att känslor kan bara dö sen......fattar ingenting.

Hur ska man kunna tänka rationellt när man har råkat ut för nåt sånt? Det låter helt galet
  • Glädje58
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 21:54:25 följande:

Det är svårt, men absolut inte galet. Om man lyckas är det ett bra sätt att gå vidare...
    (Tro mig, jag har själv suttit fast i tankar som mal om varför saker hände på ett visst sätt, när man lyckas tänka rationellt tar man ett stort steg framåt.. 

Det som jag tyckte lät galet var den hastiga vändningen i hans beslut. Inte att skulle vara galet att kunna tänkta rationellt igen.

Om det är någon tröst så skulle jag tro att han led all helvetes kval sista tiden...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!