• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-06-09 22:20:41 följande:
    hahah en paus? ge mig hennes nummer hahahahha
    haha, yeh right!
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 22:26:11 följande:
    Han kan ju ha baxat in en sån där Real doll också. Lite svårare att gömma eftersom att det inte går att tömma ur någon luft.. hmm
    Du talar av erfarenhet hör jagFlört
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 22:28:28 följande:
    Jag följer Outsiders också.
    BortförklaringFlört
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 22:44:59 följande:
    Det är det väldigt många som gör men samtidigt så är det väldigt många som blir brända och träffar riktiga idioter... eller kärar ner sig och sen "blev det inget". Man kanske får lyfta blicken lite..

Jag kollar ju också på bilderna eftersom att det är det första intrycket men jag kikar på tjejer som för mig är söta. Snyggingarna sorterar jag bort. Jag kanske missar någon då men jag får väl överleva. Jag är skitdålig på att ragga IRL så det här får väl duga för tillfället.
    Jag kollar också på bilderna såklart och någon snygging har jag väl träffat men annars kollar jag ju efter någon som jag tycker är söt. Det behöver ju inte betyda att alla andra tycker det. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 22:56:14 följande:
    Tycker vadå?
    Att personen är söt. Vad jag tycker är sött skriver ju inte alla under på. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 23:02:20 följande:

Men har ni då problem med att en viss sorts killar/tjejer dras till er? Jag drar på mig åt helvete fel killar som jag inte alls är intresserad av. Skulle ju vara önskvärt om de killar som raggar på en var killar som hade det där som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är... Aldrig kan det vara enkelt

Jag dra åt mig lugna stabila och tråkiga killar. Frågan är vad det säger om migObestämd
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 23:13:12 följande:
    Hmm en sån som jag behöver alltså jag tror inte det säger så mkt om dig. Eller jag kan ha fel. Jag drar åt mig yngre omogna killar som jag absolut kan ha väldigt roligt med men jag känner att jag vill ha någon som är lite mer trygg och stabil också.
    Ett mellanting hade passat mig bra! Och någon som inte dansar efter min pipa jämtSkäms
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 23:20:29 följande:
    Villa, Volvo, Vovve är ju liksom redan fixat. Ok, hunden flyttade med exet men ändå.
    Jag är ute efter någon att dela mitt liv med. Det behöver inte vara så avancerat. 
    Kunde inte sagt det bättre själv!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!