• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-06-10 01:23:30 följande:
    samma sak :D
    har du kidsen hemma idag eller?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-10 01:27:56 följande:
    jaaa  :)
    härligt:) jag får hem min goding på måndagGlad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-10 01:35:29 följande:
    Vad då för tester? Har jag missat något tro? Hmm...
    Jag har ingen aning, men det har jag allt för mig att de har sagt. Men jag kan ju ha fel... Men ska i vart fall bli intressant att se hur han har utvecklats och om vissa saker börjar falla på plats. 
  • takida

Det regnar ute så jag får väl se till att få tummen ur idag och röja upp här hemma så det är skinande rent när jag får hem min goding imonGlad

• takida

Jag borde kanske ha pluggat till psykolog istället men om inte annat så är jag en bra hobbypsykolog

• takida
    Cogitationes skrev 2012-06-10 14:02:15 följande:
    Hur vet du det?
    Jadu, jag bara vetSkrattande
    Cocacola skrev 2012-06-10 14:04:38 följande:
    Det är aldrig för sent? Men å andra sidan är 6års plugg inget man gör bara sådär
    Haha, klart det inte är försent om jag nu hade velat, men nej jag är nöjd med mitt val av studierGlad
  • takida
    Cogitationes skrev 2012-06-10 14:11:57 följande:
    Plugg är bara ett svepskäl för att få dricka billig alkohol och ha vilda fester. Praktiskt ger det ju ingenting :)
    Haha, då måste jag plugga helt i onödan då får jag går minsann inte på några vilda festerObestämd
  • takida
    Cogitationes skrev 2012-06-10 14:17:01 följande:
    Men du kompenserar troligtvis detta genom att köpa mer billig alkohol på nationen!
    Inte ens det... illa
  • takida
    Cogitationes skrev 2012-06-10 14:15:29 följande:
    Hmm; Ett test då- vad drar du förslutsats om du någon berättar följande:

"Jag har alltid haft problem med hål, Jag går omvägar för att undvika att stöta på några hål.
     Jag får panik när jag är i en affär för alla hål. En hobby jag har är att köpa mjukost och fylla alla hål i hårdostarna.
     Hålen får mig att känna mig osäker och jag tror dom ska uppsluka mig. Ändå har jag ett hålrum inom mig."
    Min slutsats: jag är bara en hobbypsykolog gå till en utbildad för det här överstiger min förmågaSkrattande
  • takida
    Cogitationes skrev 2012-06-10 14:22:15 följande:
    Ja du är minsann en duktig hobbypskyolog, Det var ett test för att se om du hade hybris. =)
    Så då klarade jag testet dåGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!