• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym skrev 2012-06-08 23:39:58 följande:
    Hmm var det dig jag skickad till? o.O
    HahahaSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:42:31 följande:
    Får väl hoppas att du har fel men magkänsla brukar ju stämma,  Obestämd

Men vilket trevligt mejl, perfekt lixom Flört  
    Mm, ingen blir gladare än jag om jag har fel. Han var verkligen en kille helt i min smak både vad gäller personligheten och utseendemässigt. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:50:37 följande:
    När var det ni sågs?
    Såg att du fick inlägg 38000Skrattande

Vi sågs i onsdags. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:56:05 följande:
    Ok, haft nån kontakt sen dess? Har ju för övrigt inte gått jättelång tid sen dess så det borde ju finnas hopp ändå kanske?
    Nej lång tid har det då inte gått och vi hördes visserligen av igår på sms. Så visst lever hoppet men nje känns inte direkt som att han är intresserad. 
  • takida
    Anonym skrev 2012-06-09 00:01:06 följande:
    Nåja, Jag måste sova nu. Vi ses någon gång när jag är känner mig redo för att börja försöka (nät)dejta igen, Sköt om er.
    Sov så gott!
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-09 00:06:44 följande:
    Hmm, ja det är ju himla svårt för mig att veta men jag hoppas att han är intresserad av dig med.  Har du följt Smeckers eviga råd, föreslagt att ni ka ses igen med typ tid och plats/aktivitet?
    Nej jag har bara sagt att jag vill ses igen, han ska iväg så hur som så kan vi inte ses på minst två veckor, men kommer absolut att föreslå en träff efter det är liksom ingen idé´ att förslå något än.
    Jag tycker själva dejtandet är roligt men den här satans ovissheten hade jag mer än gärna klarat mig utan. 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-09 00:18:15 följande:
    hej alla mina små kycklingar Skrattande
    Hahaha, heej!
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-09 00:22:52 följande:
    läget då snyggo?
    Det är väl helt okej, hur är det med dig då? Var ett tag sen man såg dig. 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-09 00:27:17 följande:
    bara okej? :/ jo det börjar ordna upp sig :) har ny mobil , träffar tjejen igen , va på begravning igår som va så jävla fin.. jaa livet börjar bli bra igen :D hahhahaha
    Härligt att höra att allt börjar ordna upp sig äntligen:) Så ett nytt försök med tjejen, hoppas det blir bra nu dåGlad
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-09 00:33:43 följande:
    hahaha jag med faktiskt ... men det e väll hoppet som sist lämnar människan?
    Ja man brukar ju säga det iafGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!