• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-10 00:15:17 följande:
    Takida: Vad är det som ska dra igång?
    donationen. Men jag måste ta nya prover först och sen få ett datum att börja med sprutor o grejer. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-10 00:20:59 följande:
    Synd. Jag är uppenbarligen dålig på sånt själv.

Mina bilder är inte så avslöjande egentligen. En av bilderna i mitt galleri från 2004. Det var tider det.
    Börja i en ände och jobba dig framåt baraGlad
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-10 00:23:33 följande:
    "Hej du vackra, ursäkta att jag skriver i g-boken, men har slut på meddelanden för idag tyvärr. Har du ngn msnadress som du kan tänka dej att komma med,,tänkte om du gillar att ev kika o så i cammen,,intresserad av det så kom åter m din adress så addar jag dej . Kram till oerhört vackra dej . Skriv gärna till min mail om du kan samt ta gärna bort g-boksinlägget om du inte gillar det . Kraaam Hör gärna av dej oavsett hur du gör Mmmmm,,mycket nicee/vacker Kanske kan kittla dina sinnen något =)) kom mer än gärna åter med svar/msn till min mail så är det ju lite "diskretare"från din sida. Kram till underbart vackra dej // P Gud vad du var / är vacker . Hör gärna av dej oavsett hur du väljer att göra. Kram //Peter ps. är / finns på min msn nu ...... ds
    ursäkta,,men faan så niceee du är alltså =))"

Från någon gästbok på Spray. Är det sånt skit ni får?  
    hahahahaha, finns ingen gästbok på HP och tur är väl detSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-10 00:25:35 följande:
    Ahh
    Gillar inte att inte ha en klar tidsplan men jag får väl ligga på dem helt enkelt. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-10 00:45:54 följande:
    Det tänkte jag också innan, att jag ville träffa någon irl - men va fan, just nu är jag inte alls säker på det. Klar man behöver tid på sig, man blir ju inte direkt kär i någon man bara mejlat med. Kan absolut fastna i tankar och få mig ur balans hehe men det behövs mer än så för att jag ska falla på riktigt. En hel del faktiskt. Men kanske inte så mycket för att jag ska vara beredd att ge någon en chans lixom? Obestämd 
    Precis. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-10 00:55:41 följande:
    Hahaha jag döööööör! Fy fan va kul!  Solig
    Vad är det som är så roligt?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-10 01:11:00 följande:
    vafan hände? takida vad görru?
    jag är härGlad
  • takida

På måndag ska jag på utvecklingssamtal för sonen. De ska ha gjort tester inför skolstarten, ska bli spännande att se hur sonen står sigGlad

• takida
    bullkleet skrev 2012-06-10 01:17:20 följande:
    kul :) vad göru nurå?
    lyssnar på musik bara, vad gör han själv?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!