• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-09 23:26:02 följande:
    Sen finns det ju en del intressanta tjejer i den här tråden men jag har fått för mig att jag inte är intressant nog själv. Dessutom så tycks alla bo i andra delar av landet.
    Sluta få för dig såna dumma saker!
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 23:33:45 följande:
    Gärna! Tänk om det hade varit så enkelt...
    Ja det är svårt att ändra på sina tankebanor men det gårGlad
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 23:37:26 följande:
    Jadå, allt går. Det är svårare när man har haft samma i.. vad kan det bli? 15 - 20år?
    Dags att ändra på det nu dåGlad
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-09 23:47:21 följande:
    haha visst, hjälper du mig?
    Haha, det hade jag gärna gjort men den enda som kan ändra dina tankar är du själv. Spanade för övrigt in din profil här på FL och att du inte skulle duga det kan jag inte förstå varför du tycker. Och det grundar jag på vad och hur du skriver och dina bilder. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-09 23:57:20 följande:
    Finns ju absolut fördelar med att träffa personer irl, man kan läsa av rätt mycket av typ kroppsspråk och sånt som är omöjligt att kunna utläsa av några bilder och mejlande.  Men jag tycker att man ofta kan läsa av rätt mycke från bilder också, skitsvårt när folk bara har en egentligen. Med några stycken får man ju lite att gå på. Sen är det ju som du säger, det går oftast snabbare att lära känna en person den vägen men det beror ju lite på dennes förmåga att uttrycka sig i text.
    Att träffa någon irl är mer min melodi egentligen. Jag behöver tid på mig om jag ska falla för någon det är först när jag känner en människa som jag kan bli riktigt kär. Men att lyckas träffa någon och bygga upp känslorna med ja det är svårare. En sådan möjlighet är ju på jobbet men been there done that och det gick inge bra. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-10 00:04:18 följande:
    Hahahahaha been there ddone that också och nää det var väll ingen hit
    Hahaha, just detSkrattande
    Du kommer kanske ihåg hela min jobbhistoria med allt runtomkring? Jag har flera vänner som är där nu, synd att de inte lärde sig av mina misstag utan måste göra misstagen själva. 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-10 00:08:40 följande:
    jag kan skriva en åt han Skrattande jag och skriveriet är som gjorda förvarandra :D
    hahahahahahaha, dagens garvSkrattande
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-10 00:08:25 följande:
    Jag känner inte till någon som anses vara bra på sånt tyvärr.
    Smecker är grym förövrigt, nån dag ska jag våga mig på att lägga ut hans träffande beskrivning av migSkrattande
  • takida

Kom på att jag irriterar mig lite på att sjukvården (okej nu generaliserar jag lite då jag har en specifik i åtanke) är så satans tröga. Får ju tusan aldrig något svar och vill veta när allt drar igång igen. 

• takida
    bullkleet skrev 2012-06-10 00:16:36 följande:
    vadååå är jag inte rätt man för jobbet? hahahhaha 

vill ha dig hos mig smecker myssa lite , gillar du att bli kittlad under foten? för jag e expert på det  Kyss
    hahahahaha, jag tror jag dörSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!