• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori skrev 2012-06-11 22:25:38 följande:
    Vi måste adda varann på fejjan så du får se honom
    Om du orkan kan och vill får du gärna slänga ett litet öga på min dator i nästa vecka, den börjar balla ur lite smått..
    Och jag har noll koll.
  • takida
    carlf skrev 2012-06-12 20:46:51 följande:
    Nä nu ska jag ut och måla lite till. klart jag läser ikapp denna tråden sen. låter som en bra tråd om jag ska vara ärlig.
     en fråga, är här många här på denna tråden som är singlar i skåne eller södra delarna?
    Jag tror vi har en tjej från skånetrakten här i tråden om jag inte minns helt fel.
  • takida
    Midori skrev 2012-06-12 20:43:26 följande:
    SÅ börjar J tramsa på mess då såklart.

Stänger av den jävla mobilen och skiter i honom helt ikväll faktiskt och springer och stressröker!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! 1 one! 
    Skit i honom och dra över tysken iställetSkrattandeFlört
  • takida

Jag sitter och klurar på hur mycket jag kommer att tjäna år 2013, hur lätt är det att veta det nu liksom?Obestämd
    Får väl dra till med en siffra och hoppas att jag prickar någorlunda rätt..

• takida
    Night sky skrev 2012-06-12 21:02:35 följande:
    Hehe.. CSN eller?
    Nja både CSN och försäkringskassan. Försäkringskassans regler har jag visserligen förståelse för men det är inte lätt att veta hur mycket man kommer att tjäna sen. Men CSN bara spyr jag på!
  • takida

Om det är någon som vill dejta i TV så söker tv3 singlar till ett nytt program.
    Jag tänker då inte vara med men vore ju kul att följa någon i trådenSkrattande

• takida

Jag hade ju en hångeldejt häromkvällen och jag skulle tro att fler sådana står på agendanGlad

• takida
    lemonina skrev 2012-06-12 21:18:01 följande:
    Men har alla någon som heter J på den här sidan eller? haha. Legacy, Heidi och nu du.
    Haha, Legacy har bytt namn och heter numer midoriGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-06-12 21:37:24 följande:
    *räcker upp en hand*
    Bor i Malmö..

De flesta fjantarna här verkar bo i eller runt Gbg    
    Fjant kan du vara självFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!