Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-19 15:47:58 följande:
    Hur fan skall man kunna ha sex med någon på första dejten om man inte går hem till henne/honom/sig själv?
    Det var typ 7 år sedan jag hade ett one night stand så jag vet inte. Obestämd
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-19 17:05:02 följande:
    Fick besked idag att jag har brist på B12. Är det bara starköl som innehåller sånt? Drömmer
    Har du varit hos doktorn?
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-19 17:53:01 följande:

Din smiley avslöjar att du saknar det Gråter

Mmm kanske det.
    Smecker skrev 2012-04-19 17:53:07 följande:
    Det är väl knappast samma sak som ett one night stand.

Men det är det väl?! Att följa med någon direkt hem.
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-19 17:57:43 följande:

Men one night stand ska väl vara på kvällen eller natten. Har du haft ett one day stånd?
    HAHA
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-19 17:58:58 följande:

Men vad hände sen? Sågs ni inte mer?
    Vi pratade längre bak i tråden om att en första date kanske är bra att ta på något ställe med folk runt omkring. Typ ett café. Jag sa att jag inte ville träffas hemma hos någon första gångerna man ses för att det kan vara en galning. Då frågade smecker mig hur man då skulle få till sex på första daten. Glad Då sa jag att jag inte har haft ett one night stand på ett tag. Som jag nu inser i skrivandets stund är något helt annat.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 18:10:05 följande:
    Orkar inte bläddra bakåt... Hur många sidor har ni fyllt under dagen egentligen?! Skrikandes
    Vi har så mycket att prata om här i tråden.Skrattande
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 18:14:37 följande:
    Äh, det är inget fel på ett ONS. Bara man gillar personen (vilket man lär märka ganska fort) så är det väl inget som hindrar? Kanske iofs skillnad för mig som inte dricker alkohol.

Tycker inte heller det är fel med one night stand. Men jag tror aldrig jag har haft sex på första daten.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 18:15:29 följande:
    Nått jag borde veta av allt ni tjattrat om?

Hmm vi har pratat om vad man gör på en första date, sedan har glädje varit hos doktorn och fått konstaterat att han har vitaminbrist. Sen vet jag inte mer...
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 18:20:57 följande:
    Äsch, man ska inte tänka så mycket alla gånger. Sex på första dejten är helt okej!! ONS också!
    Jag tycker definitivt inte att man ska vänta för länge för jag vill gärna veta om man passar ihop sexuellt.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 18:39:38 följande:
    När jag hör ordet sensuell tänker jag på människor som kallar sex för älska hahaha. Inget fel med det men jag fixar inte det riktigt...
    Nej det gör inte jag heller haha. Det ordet om något får mig avtänd, eller mysa. Det är så att nackhåren reser sig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!