Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:17:46 följande:
    Lemonina: hahaha sant! Jag kommer äta honom levande stackaren

HAHA då vill jag inte ens tänka på vad jag kommer göra efter mina celibatmånader.

Nä, men det är skillnad när man täffat någon, för nu tänker jag nästan inte på det allsOskyldig  
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:23:43 följande:
    Lemonina: Detta är mitt rekord på avhållsamhet sen jag blev av med oskulden *suck*. Men har man ingen man känner för att ligga med är det förvisso bäst utan. Hur går det på datefronten då?

Sant! Det går inte alls.Rynkar på näsan Det finns inga singelkilar här i Örebro som faller mig i smaken. Iallafall inte på HP för tillfället. De flesta är 10 år yngre eller 10 år äldre. Ingen som mig. Känns som att de flesta i min ålder håller på att bygga bo och planera barn nummer två eller något. Det var en kille jag skrev till för två veckor sedan som eventuellt kan ha varit något.Den första jag tog iniativet till att skriva till och han svarade bara på det första mailet sen skrev jag tillbaka och då svarade han inte.

Men jag tar det som det kommer stressar inte så mycket faktisktGlad  
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:39:14 följande:
    Lemonina: Jag har också svårt att se guldkornen när jag är ute. Killen jag har kontakt med nu är ett stort undantag Men helt plötsligt finns de bara där Åh, Örebro:)) Ska dit i början på juni till något som heter brunnsparken millencolin spelar och No fun at all

Nä men vad kul! Millencoin de gamla godingarna hihi. Har jag också sett, men för väldigt länge sedanGlad

Ja jag får vänta på att gulkornen i Örebro blir medlem på HP, annars byter jag nog sajt framåt sommaren. 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:53:56 följande:
    Lemonina: Millencolin var verkligen mina tonårsidoler och sen har de hängt med sen dess No fun at all är från mina hemtrakter så det blir nostalgikväll delux Kan rekommendera att betala för match.com seriöst det är en bra datingsight
    Ja jag har kikat in match.com och funderar på att bli medlem. Men just nu är jag student och får nog vänta lite tills jag vet att jag får ett jobb när jag blir klar.  
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 20:04:33 följande:
    Men jag vinner nog..hade ingen karl på 10 år.Självvalt dessutom

OJ!! då var du praktiskt taget nunna. Tio år hade jag alrig klarat!!!
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 20:09:58 följande:
    Ja jag var nunna..Oskyldig

Kommer du ihåg hur man gjorde efter tio år?Tungan ute
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 21:00:44 följande:
    Just nu tror jag att jag stöter alla killar ifrån mig.

Varför?
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:07:27 följande:
    Jag tror jag behöver terapi för det faktiskt..tror inte jag kan vänja mig,men det skulle vara praktiskt..Tänk dig en stor svart hårig som springer PÅ dig;(((
    Fya mig!!! Hatar spindlar. Hittade en ganska stor en i vasken i handfatet för några veckor sedan. Det gick knappt att skölja ned honom för att han fick knappt plats i de små hålen i handfatsbrunnen.
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:14:51 följande:
    Men sluuuta!

Då ville jag verkligen ha en man hos mig
  • lemonina

Herre jösses. Ibland tror jag en del skämtar på HP. Har fått besök av någon som kallar sig sjöbusen och han ser ut som en hårig pirat HAHA! Nä men ärligt talat vad lägger folk upp för bilder?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!