Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-18 20:49:26 följande:
    Jag var vilse i sumpmarken och grodan hittade mig. 

Gå inte ut där igen. Livsfarligt
  • lemonina
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 20:48:44 följande:
    Än så länge märker jag då inte av att han skulle vara omogen på något sätt....
    Har ni pratat på telefon eller över webb kamera innan? Eller är det bara mailkontakt?
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 03:36:43 följande:
    Ja.. jo.. får det dig att må bättre? I hur många sekunder? Att du ens tänker tanken på att ge igen betyder att du inte kommit över honom än. Bättre att jobba på det än på att "hämnas".
    Nej jag vet!! Det kommer inte att få mig att må bättre förutom tanken att han kanske blir lite sotis. Men vad ger det mig i längden. Ingenting!Rynkar på näsan
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 03:50:29 följande:
    Fika på stan?! Hm, ok.. det är ju iofs en klassiker.

Men hur ska en första date gå till då? Jag skulle inte våga gå hem till någon på en gång. Tänk om det är en galning.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 08:43:55 följande:

Då så. Lägg ner det i så fall. Han är inte värd vare sig besväret eller tankeenergin.
     HAHA sover du aldrig?Skrattande
  • lemonina
    lovebuz skrev 2012-04-19 09:36:08 följande:
    Hoppar in och sätter mig i ett hörn...

Välkommen{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-19 12:30:28 följande:
    Det gjorde jag, men jag håller med om att det är dumt. Det gick dock jättebra. Det var inte förrän på andra dejten han visade att han var en galning! Skrattande och det gick ju bra det med, tror jag...

Tror dock jag kör på fika på stan eller något om jag vågar mig på fler dejter. 

Jag var mycket modigare när jag var yngre eller ska jag säga dumdristig. Tänkte inte så mycket på vad jag gjorde och det hände väl att jag följde med någon hem. Nu är jag rädd bara jag ska gå en liten promenad och det börjar mörkna. Men det kan väl ha att göra med alla våldtäktsfall och galningen som härjade här i Örebro under lång tid, som satte skräck i stans kvinnor. 

Fika på stan är nog en bra idéGlad  
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 08:50:28 följande:

Det kan lika gärna vara en galning på 5e dejten. De värsta galningarna är de som är charmigast. Men visst, fika funkar alltid. Sen kan man bjuda hem dem. Eller ja, om man nu vill ha en fortsättning på kvällen.

Jo men det är sant. Det kan man aldrig veta. Men det känns ändå som om man borde ha lite bättre koll efter att ha träffats några gånger. Och om jag skulle gå hem till någon första gången skulle jag bli väldigt arg på mig själv för att jag utsatt mig själv för risken om det visar sig att det är en galning.
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-19 13:19:05 följande:
    Det är du redan, har du inte fått ditt medlemskort ännu? Flört

Jag har inte heller fått mittGlad

Jag välkommnar även Axl såklart!{#emotions_dlg.flower} 
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-04-19 13:21:19 följande:
    Sitter lite nervös för att jag ska till bilbesiktningen med min lilla bil om ett par timmar... detta är väl inget att vara nervös för?
    Gick ju bra förra året... åh, nån som vill hålla lite tummar för mig att det går lika bra i år? Obestämd 

Hoppas ni andra har en bra dag också?!  
    Håller tummar och tår för att bil ska gå igenomGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!