Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:18:36 följande:
    He he när jag bodde själv med min dotter så fick jag ringa efter en kompis man som fick komma och ta bort en stor  (ganska)spindel i badrummet

Jaa ett exemplariskt tillfälle när man behöver en man.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-16 21:37:50 följande:
    Finns ta mig tusan inga snygga killar på HP och om man mot all förmodan skulle hitta en så står det: har du barn kan du leta vidare... 
    Håller med att det inte finns några snygga killar...
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-16 22:59:28 följande:

Hrmpf..
    Nää men du, bli inte tjurig nu. FlörtJag pratade om örebroarna på HP.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-17 10:50:53 följande:
    Ja DE känner jag inte.. men senast jag var i Örebro var det väldigt snygga tjejer där. Fast fan vet om de var från Örebro.. tror några var från Umeå och några från Kalmar. Två var från Halmstad!
    Ja det finns väldigt många tjejer i Örebro, tror vi har överskott på dem. Det finns iallafall en snygg tjej i Örebro.Oskyldig
  • lemonina

Nu har jag lagt till lite fler län som jag kan matchas ihop med, jag verkar bestämt bo i fel stad
    för här öppnades helt plötsligt en ny värd. Hello boys!Glad Nu är det bara ett problem det är inte direkt att jag bokar in en fika på stan mitt i veckan med någon som bor i Stockholm.Obestämd

• lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 18:24:15 följande:
    Nej det är ju ett problem med dessa avstånd. Men inget är oövervinnligt  Flört

Ja eller hur?! Det blir lite konstigt om jag ska pendla med buss eller han ska komma hit och sen inser jag att det absolut inte är drömmannen.
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 18:42:23 följande:
    Jag vet ,men det är ju en chanstagning jämt...Jag hade en kille som ville att jag skulle åka ca 40 mil.kan ju bara säga att DET var en lång väg att åka om man hade upptäckt att this is wrong!! Nej,jag ville inte att han skulle komma till mig.Jobbigare det då kan man ju inte åka om man vill  Skrattande.

Halva vägen var då?  Nja då tyckte han att de va långt att åka ,så då sket jag i det naturligtvis...

Ja jag skulle nog inte vilja att han skulle komma hit. För då skulle jag känna mig jätte taskig om han gillar mig och jag inte honom. Bättre med neutral mark!

Men vilken nöt! Så han ville att du skulle åka 40 mil för hans skull men kunde inte göra detsamma. Ingen förlust när det gäller honom i sådant fall. 
  • lemonina

Usch  ja kan inte tänka mig att ha ett långdistansförhållande. Just därför det tog slut med ett x för han jobbade borta i veckorna.

• lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 19:46:15 följande:
    ja sånt kan ju bli jobbigt . Var det det som gjorde att det tog slut?(ja du skrev ju det)Var ni överrens om det?
    Nej vi var väl inte direkt överens om att göra slut.  Men detta är killen jag var tillsammans med före min förra pojkvän. Jag ville att det skulle bli slut eftersom vi inte sågs i veckorna bara på helgerna. Men det var inte bara därför det tog slut utan vi hade aldrig kul ihop.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!