Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2013-02-20 21:18:16 följande:
    Jag tog en pasta som jag brukar gilla men inte så idag. Har ätit flera olika burgare där och Bobby Orr är OK.
    Hmm ja kan tänka mig att de kanske inte är ett ställe som lägger ner jätte mycket energi på maten om det är mycket folk ute tyvärr.
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-23 16:56:55 följande:
    Lemmo: Kollat in om det dykt upp några nya killar i Örebro efter terminsstarter och sånt? Borde ju flytta dit ett gäng då tycker jag.

Ja om jag hade varit 20 år så hade jag nog tyckt de var snygga Mina jobbarkompisar försöker para ihop mig med den enda singelkillen på jobbet. Blir lite tröttsamt då han faktiskt kan få för sig att jag är intresserad. Men roliga och söta är de med. När jag kom in på mitt rum i fredags hade de klistrat upp en kille från HP som de googlat upp eftersom han är dansare och satt upp stora bilder på med ett hjärta runt i kring och skrivit "mr right now"? haha. Sedan jagade jag dem längs hela korridoren med några hopprullade fakturor som jag tänkt piska dem med. De var mycket snabbare än mig. Så mogna är vi på vårat jobb

Hur går det med grannen? ska du göra något "move" på honom?  
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina
    takida skrev 2013-02-23 17:50:04 följande:
    Hahaha, det är humor det Skrattande

hihi ja det är roligt när det händer lite ibland Skrattande 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-23 18:53:16 följande:

Alla som börjar kan väl inte vara i 20års åldern heller...

Låter som ett kul ställe att jobba på (fast kanske drygt ibland också). Var "mr right now" något för dig då?

Sakta i backarna haha Har ju bara konstaterat att han är snygg än så länge.
    Jo det kan de nog nä jag vet faktiskt inte. Jag hänger inte runt universitetsområdet så mycket nu när jag jobbar.
    Nej "mr right now" blev det ingen dejt med hihi. Ja det är ett bra gäng jag jobbar med just nu men de kan väl kanske gå lite väl hårt in för att hitta mannen för mig ibland.

Ja du får välförsöka utväxla några ord med honom nästa gång ni ses i trapphuset   
  • lemonina
    Madida skrev 2013-02-24 00:35:25 följande:
    10 år äldre ut än i verkligheten? Du menar att när ni träffades så såg hon ut att vara 10 år mer än vad hon var?

Ja jag blev också konfunderadObestämd
  • lemonina
    ulfsas skrev 2013-02-24 00:48:05 följande:
    Intge undra på när någon har ett major syftningsfelTungan ute
    haha ingen fara jag förstod nästan vad du menade när jag läste mellan raderna. Så det känns inte som det blir någon mer dejt där eller?
  • lemonina
    Madida skrev 2013-02-24 00:48:43 följande:
    Kanske lagt upp gamla bilder? Jag fattar inte varför man gör sånt, alltså lägger upp förskönade bilder. Tror man att det inte ska synas när man träffas?

Nä det fattar inte jag heller. Jag har ett strålande exempel på det. En kille som bara lägger ut bilder på sig själv i ljus där han ser blond ut men när vi väl träffas är han ginger. Inget fel med det men samtidigt, varför?!!!
  • lemonina
    Madida skrev 2013-02-24 01:01:41 följande:
    Eller alla dessa överviktiga personer som tar foto lite snett uppifrån.
    Jag väger själv för mycket men det syns inte så tydligt på ett vanligt foto på ansiktet. Men på helkroppsbilder ser man det.
    Åh, eller varför inte alla dessa som bara har ett enda foto. Ett sånt där "lyckofoto" som sen hänger med överallt :-P En sån person har jag träffat en gång, och aldrig mer säger jag bara. Han var verkligen snygg på bild men i verkligheten....nejnejnej. Såg knappt ut som samma person. Så nu för tiden träffar jag inte folk som bara har en enda bild   

Ja man blir ju mörkrädd. Såklart man vill ta en fin bild av sig själv men samtidigt inte än där man väger tio kg mindre eller är solbrun när man i själva verket är genomskinlig. Dejten går ju i sådant fall förbi när vi ska mötas upp haha. Kan ni tänka er!!? man står och väntar på stan och ser pesonen som ser helt oförstående ut när man ser honom ögonen med en blick som säger "hallå det är ju jag" Skräckscenario!!
  • lemonina
    ulfsas skrev 2013-02-24 01:23:36 följande:
    Hon hade en oerhört klatchig bild men men...

Jag har själv en bild som är sisådär. Lite med mening. Som en tjej sa när vi möttes i Kungsträdgården ''du ser ju mycket bättre ut än på bilden''- lite min tanke då. Så att de inte svimmar när vi sesSkrattande 

haha du är för rolig  du "så att de svimmar när vi ses"Jo ja lite så tänker jag med. Blir inte alls bra på bild men är nöjdare med mig själv i verkligheten
  • lemonina

Haha jag pratar väldigt sällan i telefonen. Typ med mamma en gång i veckan sedan blir det desto mer sms

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!