Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Var precis i en butik där jag blev önskad trevlig nyår och ett gott slut. Ett gott slut jag vet inte riktigt vad jag tycker om de orden riktigt. Hon försökte såklart vara trevlig men det känns lite som om jag ska äta min sista måltid ikväll :-0

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-31 14:55:19 följande:
    Lemmo: Haha låter helt klart bättre på engelska Happy ending
    Haha ja det gör det
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 14:02:48 följande:
    Japp, avhopparkillen. He is LOVELY!

Kul fjärilen hoppas på fler trevliga tillfällen för er. Ska ni ses snart igen?
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 19:11:15 följande:
    Mest OT va?!

hahaha ja för många har tröttnat på datingsidorna av oss vad ska man då prata om?

Var inne på HP idag och kollade ifall killen som jag spanat in svarat. Har inte velat kolla innan eftersom jag inte riktigt känt mig upplagd för det om man säger. Men idag gick jag in och hoppades på att han inte skulle ha svarat och det hade han inte heller. Ok erkänner att det varit lite skönt för egot om han svarat, men sen inget mer direkt.
    Fick däremot ett standardmail som jag fåt tre gånger innan av en kille som tydligen inte håller koll på vilka han skickar sina massutskick till hihi.  

Fick även ett mail av en kille som tyckte att vi borde prata för att se om det kan leda till mer. Bara själva uttrycket "leda till mer" får mig att vilja ta på mig löparskorna och springa åt andra hållet pga av förväntningarna. *rys*   
  • lemonina

Colan skönt att du är på bättringsvägen om jag inte sagt det

• lemonina
    Cocacola skrev 2013-01-07 20:15:59 följande:
    Det tycker jag också! Vore ännu bättre om huvudvärkseländet försvann också haha Rör mig med ministeg och känner mig helt slut men känner samtidigt att det går åt rätt håll så det ger sig.

Det där med män, uttrycksförmåga och rysningar känns ruskigt bekant också... Hu! Tyvärr live-varianten, svårare att ignorera och skaka av sig. Vete katten vad jag utstrålar just nu egentligen, fått två oväntade kk-erbjudanden senaste dagarna.

Ja hoppas inte eländet kommer tillbaka. Jag förstod aldrig riktigt vad som hänt, förutom att du hamnat på sjukhus för att du var snurrig och hade ont i huvudet som bara den.

Oo Drömmer kk erbjudanen kan väl vara trevligt? om du känner för det förstås.  
  • lemonina
    Madida skrev 2013-01-09 16:31:40 följande:
    Det tror jag är lätt att göra. Han kanske inte kommit lika långt i sina tankar och känslor? Eller så är han en mer reserverad person än mig?
    Håller med! Vet själv att jag måste reflektera mycket med mig själv när jag träffat någon för att jag kan vara lite trögstartad. "tycker jag om killen? ja det gör jag nog, eller?" ja sådär ungefär. Blir killen för ivrig blir jag skrämd, så om man vill fånga mig får man gärna hålla tillbaka lite hihi.
  • lemonina
    s07 skrev 2013-01-09 14:39:10 följande:
    Hej,

Vad kul att se att denna tråd lever och frodar, kommer ihåg att jag hängde här en hel del precis när jag begav mig ut i nätdejtingsdjungeln...nu i efterhand måste jag säga att det var så LÄSKIGT, och jag var så himla rädd att förlora den jag verkligen tyckte om och inte schabbla mig. Men allt har (hittills) gått jättebra, vi är numera ett etablerat par och det känns så kul.

Summa summarum, vill säga att nätdejting kan verkligen fungera fint, har förtås gått på flera nitar men man måste kämpa för att nå sitt mål. Känns som om jag hittat min drömprins!

Hur går det för er andra?
    Grattis! Kul att det går bra Jag hade nog inte börjat skriva i tråden än när du gjorde det.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-09 18:36:38 följande:
    Jag har nog provat alla varianter, men efter förra niten vet jag iaf bättre än att rusa in i nåt!!!

Nu skyndar vi sakta, och även om jag gärna skulle ses varje dag så är det lite mysigt att få längta lite också... Och vi har ju båda ett liv utöver vårt dejtande och måste ha tid för andra saker.
    haha jag med. En kille flyttade jag ihop med efter tre månader och det gick ju bra :S Jag har iofs träffat väldigt drivande killar, så har jag själv bara hakat på utan att känna efter. Men har även haft relationer som man kan fråga sig om det överhuvudtaget var en relation för att det gick så sakta. Ja hitta rätt kan ju vara en fördel
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 07:58:14 följande:
    Är nog inte singel längre, tror jag.......

Vi vill ju bara ses, hela tiden!

Grattis
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!