Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

haha Vanilla har fått en beundrare

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 12:44:12 följande:
    Jag har träffat en underbar man
    Åh berätta mer
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina

Försöka komma i form på F&S känns som ett svårt projekt. Vilken maskin jag än använder blir jag avbruten.
    Idag kom det fram en kille som frågade hur många rep jag hade kvar?! men va? fattar inte folk att de stressar eller? Jag sitter aldrig längre på en maskin än 3X20 och max en minuts väntan mellan. Sen var det världens kö till löpmaskinerna och nu när jag vet att man max får springa 25 har jag inte mage att fortsätta. Var bättre innan när jag var lyckligt ovetande och trodde jag fick springa så länge jag ville. Haha risken att få bätte motion av att gå ut och festa och dansa loss på ett dansgolv känns större  

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-24 19:11:11 följande:
    Lemmo: Värm upp på annan maskin och kör stenhård intervall på löpbandet i 25min. Det ger mycket! Jag kör så och min kondition är jättebra. Höj inclinen och spring, löp och jogga i intervaller. Jag har sänkt min cardioträning från 60 till 30 min just tack vare det Men fan vad sugit att folk stör när du tränar. Jag skulle bett dem dra åt h... Eller sagt att jag ska bara göra 10X100rep till (haha det sistnämnda låter mer som jag )
    Ja jag får hoppa på den enda spinningcykeln som finns nästa gång, endast den som är ledig medan tre maskiner är ur funktion *morr* Demon haha ja nästa gång ska jag säga att jag ska köra 10X100 hahaha. Ska bli kul att se personens uttryck

Drömde om en kille i natt och han hade faktiskt ett ansikte i drömmen. Oftast brukar de vara ansiktslösa. Så nu är mitt "mission" att finna denna man. En lång blond vikingDrömmer 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-01-28 20:13:04 följande:

Fy! Låter inte alls trevligt. Uppmuntrar inte gymmandet direkt.

Hur är det annars?

Nämen Hej!! Colan Allt bra med dig?

Nä jag vet friskis och svettis suger här i stan. Jo annars är det bara fint med mig, tackar som frågar. Fick ett brev genom dörren av grannen för en liten stund misstänker jag. Höll nästan på att svimma när jag såg att det var från CSN. Trodde där för ett tag att jag skulle behöva börja betala nu på en gång elleratt jag gjort något fel. Men tack o lov var det inte förrän nästa år
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-01-28 20:26:11 följande:
    Dagen började som en vanlig men stressig dag men tog en oväntad vändning när jag kollade mejlen.

Vardagsrummet är nu fullt med flyttkartonger och jag har ägnat dagen åt att kolla upp skolbyte, söka dagis, leta och hitta boende... Allt utom dagis mer eller mindre klart. Tycker en smula synd om exet som hastigt och lustig fick frågan om han inte har möjlighet att ta ledigt helst imorgon (ser ut att bli onsdag) och köra typ 110 mil och fixa ett täck släp. Vet inte hur jag får med mig allt annars, är inte ett dugg sugen på att åka 5-6 vändor i knökfull bil. Bara en möbel här som tur är men behöver ta med fler när vi passerar Dalarna.

Lägger läkarplanerna på is i några år eftersom jag till min stora förvåning fick en reservplats och nu är antagen på trädgårdsmästarprogrammet!

Nämen åh vad kul stort grattis till dig! Så du ska bli någon slags botanisk mästare? hihi.
  • lemonina

HAHA här har det iallafall hänt lite sedan sist jag kollade in här. Iallafall de tre senaste sidorna

• lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-19 11:16:51 följande:
    Skulle vilja ta en närmare titt på min granne. Har bara skymtat honom i förbifarten hittills och inte fått mer än en glimt.

Var på ica häromdagen och såg en snygg man och insåg sen att det eventuellt skulle kunna vara han men har inte kunnat checka av om det stämmer eller ej. Ingen koll på ungefärlig ålder heller för den delen.

En annan granne hade tidigare samma dag upplyst mig om att han är singel så det är klart att jag är nyfiken.

Hihi låter som om du har lika många att kolla in hos dig som här ungefär Jag blir också nyfiken när jag hör talas om att det finns singelkillar ungefär i min ålder här. De ska finnas någonstans men man ser dem aldrig
  • lemonina

Börjar bli sugen på en dejt snart. Min mailkonversation med den fåordiga killen går allt för långsamt, han har inte ens sett mitt senaste mail som jag skickade i fredags. Sen har en annan kille varit inne och flirtat med mig några gånger fast jag hade inte besökt hans sida tills jag gjorde det. Oj vad han såg fin ut! Så jag kastade iväg en flirt sen har han varit inne på min sida efter men han skriver inte. Så jag orkade inte vänta ut honom utan skrev ett mail.

Men nu till en nackdel. Om jag ska flytta känns det lite som att gå in för dejtandet kanske inte är det bästa just nu. Men jag vet ju inte om eller när jag ska flytta så känns jobbigt att behöva ha livet på på hold-knapp.   

• lemonina
    ulfsas skrev 2013-02-20 20:01:57 följande:
    Det blev O´Learys. Dröjer innan jag går dit igen.

Men O´Learys Bobby orrs hamburgare är ju super
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!