Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
haha Vanilla har fått en beundrare ![]()
haha Vanilla har fått en beundrare ![]()
Försöka komma i form på F&S känns som ett svårt projekt. Vilken maskin jag än använder blir jag avbruten.
Idag kom det fram en kille som frågade hur många rep jag hade kvar?! men va? fattar inte folk att de stressar eller? Jag sitter aldrig längre på en maskin än 3X20 och max en minuts väntan mellan. Sen var det världens kö till löpmaskinerna och nu när jag vet att man max får springa 25 har jag inte mage att fortsätta. Var bättre innan när jag var lyckligt ovetande och trodde jag fick springa så länge jag ville. Haha risken att få bätte motion av att gå ut och festa och dansa loss på ett dansgolv känns större
haha ja nästa gång ska jag säga att jag ska köra 10X100 hahaha. Ska bli kul att se personens uttryck
HAHA här har det iallafall hänt lite sedan sist jag kollade in här. Iallafall de tre senaste sidorna ![]()
Börjar bli sugen på en dejt snart. Min mailkonversation med den fåordiga killen går allt för långsamt, han har inte ens sett mitt senaste mail som jag skickade i fredags. Sen har en annan kille varit inne och flirtat med mig några gånger fast jag hade inte besökt hans sida tills jag gjorde det. Oj vad han såg fin ut!
Så jag kastade iväg en flirt sen har han varit inne på min sida efter men han skriver inte. Så jag orkade inte vänta ut honom utan skrev ett mail.
Men nu till en nackdel. Om jag ska flytta känns det lite som att gå in för dejtandet kanske inte är det bästa just nu. Men jag vet ju inte om eller när jag ska flytta så känns jobbigt att behöva ha livet på på hold-knapp.