Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Visma: Nej, hans fel är det inte! Men jag tycker det är oschyst att ligga och ha tät kontakt med någon som är kär i en om man själv inte är ute efter att vara med den personen. Särskilt om man bryr sig om personen. Det är min åsikt! Visst personen som är kär kan säga ifrån men det är inte alltid så enkelt när man är kär tyvärr!

• Vanilla ice queen

Madida: Menade inte att det var fel. Bara att om han verkligen brydde sig om Näckrosens känslor så skulle han inte ligga med henne om han är medveten om hennes känslor för honom. Jag skulle inte kunna göra så utan att känna mig taskig iaf.

• Vanilla ice queen

Madida: Ja jag vet ju inte hur det låg till med det utan jag skrev utifrån att hon sagt att hon var kär och han sagt att han inte ville ha något seriöst...

• Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-08-15 17:01:59 följande:
    Tack alla!  {#emotions_dlg.flower} Klockan 18 ska jag träffa honom

Nääää, inga som helst förväntningar här inte! Hehe nä, det är inte sant. Men samtidigt är jag fullt medveten om att det kan gå käpprätt åt h-e också

Lycka till ni andra som har dejter på G! Jag är nyfiken på era uppdateringar sen!

Och jag kommer med uppdatering... var så säkra. Ni kommer inte undan vare sig ni vill eller inte!

Åhh sa bli sjukt spännande att få höra hur det gick sen!!!! Lycka till!
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-08-15 17:03:17 följande:
    Vad trist Vanilla! {#emotions_dlg.flower} 

Hahaha nää, har inga känslor för honom han är bara söt och trevlig. Får ta och hitta mig ett nytt span Eller well, jag har redan ett nytt span Inte så att jag direkt letade utan mer han som ramlade över mig denna gång Men ingen av dessa är seriösa från min sida utan mest lite kul bara
  • Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-08-15 14:28:08 följande:
    Jaha då var det dejt i Stockholm på fredag Solig

Lycka till alla som ska på dejt idagSolig{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!