kitkat skrev 2012-08-14 12:18:03 följande:
Jag har varit singel i 2,5 år, ville inte ha nån ny efter ett kasst förhållande med sonen pappa.
Men jag har skrivit lite på SD med män, ville ju inte tappa "det" helt och hållet... Har varit och fikat ett par gånger, men känt att jag inte är redo för att ha nån ny.
Men sen så hittade jag en man, och när vi skrev så klickade det helt. han var intresserad, kom ihåg vad jag sa, frågade om mig osv. Så vi började att smsa. Han uppvaktade stenhårt, fick godmorgon-sms och funderingar om vad man skulle hitta på idag osv. Sen frågar han om vi kunde börja ringa, han tog initiativ till 3 telefonsamtal. Vi klickade fullkomligt, pratade bort hela kvällar, 3-4 timmar per gång, satt och fnissade som barn och pratade om allt och inget. Jag frågade om vi skulle ses nån gång. Han ville ses så snart som möjligt. Vi hade en jättetrevlig dejt, och han visade att han inte ville bryta upp utan föreslog att vi skulle ses lite längre.
En vecka senare frågade jag om han ville ses igen. Det ville han, återigen så snart som möjligt. Han planerade dejten som var superlyckad. Det var jag som fick bryta upp dejten, för jag behövde hem till mitt barn. Jag sa till åtta gånger, och vi kunde inte riktigt slita oss.... Det sista han sa var: Vi ses snart igen!
Innan jag skulle sova smsade jag och tackade för en härlig dejt och skrev att när vi satt på parkbänken så hade jag sån lust att ge honom en puss, men tordes inte, jag fegade ur.... Fick snabbt ett svar där han tackade för ännu en jättetrevlig dejt och att en fegis bor inom oss allla.
Vet ni vad som händer sen?
Smsen blir svala och artiga. Det tar tid innan han svarar.
Man märker tydligt avstånd och ointresse!
WHAT?
Är helt förvirrad! Vad ska jag göra?
Vill man inte dejta längre, måste man väl säga ifrån?
Ska jag smsa och fråga rätt ut eller ska jag bara skita i det?
vad kan ha hänt?
Ingen aning om vad som kunat hänt men smsa eller ring och fråga. Något i stil med "Hej, jag tycker du verkar vara en jättefin kille och träffar gärna dig mer men upplever att du inte riktigt är intreserad/vill ha kontakt längre och om det är så så föredrar jag om du kan vara rak och ärlig och säger det! Kram X" Jag har skrivit så via SMS, visade sig att han hade sjukt mkt på jobbet men ran ju förvisso ut i sanden iaf men men