Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kitkat skrev 2012-08-15 12:37:40 följande:
    Nu har jag fått svar på mina dejtingbekymmer....
    Eller på min fråga på sms iaf.

Fick svar idag att han haft skitkul tillsammans med mig att jag är en toppen tjej MEN känslan saknas så han vill avbryta... Han hade hållt på och velat och känt efter men bestämt sig nu....

Men då vet jag och slipper att grubbla. Trist att det var så, är lite besviken, men jag fick ett rakt och ärligt svar så det kan jag vara glad för iaf.

Hur har det gått för er andra som varit på första dejten?           
    Bra gjort att du frågade iaf och så mycket skönare och mindre tid/tankekrävande att faktigst veta. På nästa bara
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Hahaha jag har blivit uppraggad (vågar inte berätta vart ) och det är på retas, komplimang och inlindade inviter stadiet  Han är snygg, rolig och oseriös (me like) detta kommer bli spännande att se hur det slutar Eller haha jag är ganska säker på vart det slutar Men kul är det

• Vanilla ice queen

Åh vad många som ska få hångla i morgon Härligt Verkar vara flyt i tråden just nu

Nu fattar jag inte är fredrik tillbaka i tråden och vad är det som Smecker gjort?!   

• Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-08-16 23:23:47 följande:
    Läs EN sida tillbaka plus denna så klarnar det nog.

men vadå är det provokation i någon annan tråd? fattar inte riktigt...
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-08-16 23:29:34 följande:
    Det verkar så ja om man läser vad Fredrik skriver.

Det är 44764 från Smecker som gjorde att Fredrik skrev i denna tråd. Det var på förra sidan nys men nu får du nog bläddra tillbaka 2 sidor.

Aha Då är jag med
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!