Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-20 09:34:25 följande:
    jag försöker lyssna ordentligt på er nu se till att jag går på känslan och inte försöker tänka så mkt. Har en dejt inplanerad på tisdag med den här killen som verkar väldigt väldigt bra. Han är inte på nåt sätt "ful" som sagt men det har inte "klickat" än men jag tror att jag kanske är lite seg, jag är ju trots allt rätt nyseparerad så jag kanske tar längre tid på mig?? Det kanske inte är så märkligt.
    Jag var ju skeptisk till mitt x också när vi träffades men då var det personligheten jag var skeptisk till och nusåhär i efterhand så skulle jag ju varit ännu mer uppmärksam
    Däremot så har jag sagt åt mig själv nu att ett fint yttre (sällan) ger ett bra inre och att jag ska försöka gå på personligheten och det står jag för fortfarande innerst inne MEN det måste ju finnas attraktion, men det kanske kommer?
    Han har alla kvaliteter jag söker annars!

Ge det en chans, är det fel så är det och då är du en erfarenhet rikare istället

För mig så kan inte en dålig personlighet vara snygg. Det går helt enkelt inte. Däremot blir jag kanske helt blind när det kommer till om en person har fin personlighet, han blir alltid så snygg då

Ah ingen som vill komma förbi på en stoooor frukost insåg att jag satt och åt majs ur en burk för en stund sedan, haha    
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 09:40:20 följande:
    nu tar du och diskar och dammsuger annars får du inte dejta på två veckor

Spöke nooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! Jag som tänkte tvinga mig till en dejt i helgen.
    *springer till köket fort som faaaaan* 
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 10:18:08 följande:
    Så gott!
    Jag själv är rädd för att skrämma bort killen om jag förtidigt börjar prata om om att pausa dejtingsidan... så jag låter det nog vara ett tag till Tyst
    Skönt för dig att det var han som tog upp saken Glad

Inte som min förra som krävde det efter dejt 1!!!

Shit vad sur han blev nu när vi slutade träffas när han fick för sig att jag INTE hade pausat tjena mittbena liksom jag hade ju pausat men jag återaktiverade ju innan honom  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 10:57:22 följande:
    Hahaha... allvarligt!? Skrattande

Japp, jävlar fick en utläggning i min inbox på dejtingsajten, han har ju både nummer och mail och facebook, men DÄR ska han skriva och beklaga sig ganska glad att jag inte föll för honom Det var han som tränade hela jääävla tiden. Fan, chilla lite liksom
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 11:04:09 följande:
    Låter ju inte sådär som en jätteharmonisk kille direkt.

Ah det värsta var väl att det var han, när han inte hade en miljard saker att göra. Plus det där exet som spökade från 2008 som var mytoman då... ALLT jag sa ifrågasattes. PUH jag som råkar ut för allt stört jämt med

Jag ska försöka klippa till en snygg väggdekoration här. För att jag har världens gulligaste katter som klöst sönder mattes helt nya tapeter. Gullegull dom är Katt 
  • Anonym (Färsking!)
    Prisssan skrev 2011-11-20 11:06:00 följande:
    Hej, får jag lov att vara med här? Är väldigt nybliven singel och har gjort mitt första trevande steg ute på dejtingplatser- HP- för att få lite sällskap, någon att maila , prata med så ibland.

Hej och välkommen såklart du får vara med Glad vågar du berätta lite om dig själv, och snälla säg att du är göteborgare
  • Anonym (Färsking!)

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 11:06:49 följande:

Ah det värsta var väl att det var han, när han inte hade en miljard saker att göra. Plus det där exet som spökade från 2008 som var mytoman då... ALLT jag sa ifrågasattes. PUH jag som råkar ut för allt stört jämt med

Jag ska försöka klippa till en snygg väggdekoration här. För att jag har världens gulligaste katter som klöst sönder mattes helt nya tapeter. Gullegull dom är Katt 
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-20 11:17:13 följande:
    Haha så ser mina tapeter ut. Undras vad hyresvärden tycker om det egentligen *skyddar halsen från halshugg*

Drömmerja nu ska här maskeras! FIck en rulle med mörk tapet så jag tänkte göra ett träd med grenar eller nått osh sätta där, och en spegel över resten av "the damage"

kanske ska göra trädet i klösbrädematerial istället?  
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-20 11:21:10 följande:
    Ja precis. Vad annat kan man svara? Det känns som en standardfråga som kopieras. I övrigt har jag skrivit i min profil vad jag brukar göra på min fritid och ändå kommer frågan.

Baaah :-O 

Så, vad gör du på din fritid?

förlååååååt! 
  • Anonym (Färsking!)
    Prisssan skrev 2011-11-20 11:31:28 följande:
    Tack, ni får säga ifrån om ni redan är för tajt grupp och om det inte passar in fler:)

Knappast att det inte passar in fler men du får förbereda dig på att du blir som oss, störda Tungan utemohahaha Spöke
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!