• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (jobbigt)

Mår bättre idag o är laddad för dejt. Nu hoppas hoppas jag bara att den blir av!
    Har väntat så länge på denna dejt för att jag verkligen tror att han är värd att vänta på, men blir det inget nu så lägger jag ner honom för jag kan inte vänta hur länge som helst... 

• Anonym (Singeln)

Nu säger även jag hejdå för ett tag. Kommer säkert kika in och läsa någon gång men dejtingen lägger jag på hyllan.

Hörde igår kväll av mig till killen som jag träffade i tisdags/onsdags men fick inget svar, han "checkade" en kvart senare in på ett ställe på fb så titta på telefonen kunde han uppenbarligen. Jag har på gott och ont blivit en sån som ger killar en chans och sen inte fler, han fick en chans och sumpade den. Visst känns det otroligt tråkigt men jag mår nog mest dåligt över mig själv just nu och behöver jobba på det innan jag dejtar igen.
    Lycka till med dejtingen!

• Glädje58
    Bellis797 skrev 2011-09-16 06:52:00 följande:
     Fick tillbaka att jag kunde komma över o ha sex.. hmm vartifrån kom det, vi har ej pratat sånt o det gör jag heller inte med folk jag ej känner.. Jag bad han flyga lite fint..
    Han tänker nog "Går det så går det". Om en på tjugo nappar, så är det en juste utdelning.
  • Glädje58
    Anonym (HP) skrev 2011-09-16 09:36:10 följande:
     Det enda jag tänker lite på är väl att han egentligen inte är min typ av kille om man säger så men det känns bra så det är bara att köra på och se vad som händer.
    Jag har läst att vi inte så sällan har fel uppfattning om vad som är rätt partner. Den som vi trånar efter visar sig vara helt fel och den vi bara låter passerar kan visa sig vara den rätte. Jag tycker att du gör helt rätt i att låta tiden visa om det är bra eller inte.
  • Glädje58
    Anonym (Singeln) skrev 2011-09-16 11:00:57 följande:
     Jag har på gott och ont blivit en sån som ger killar en chans och sen inte fler, han fick en chans och sumpade den. 
    Hur mycket chans ger du dem då? Är det tillräckligt så de hinner få visa vad de vill. Eller borde de få lite mer tid på sig?
  • Anonym (HP)
    Glädje58 skrev 2011-09-16 11:28:20 följande:
    Jag har läst att vi inte så sällan har fel uppfattning om vad som är rätt partner. Den som vi trånar efter visar sig vara helt fel och den vi bara låter passerar kan visa sig vara den rätte. Jag tycker att du gör helt rätt i att låta tiden visa om det är bra eller inte.
    Jag har också läst något sånt så jag vill ge det en chans, det är en jättefin kille. Det jag menade med att han inte riktigt var min typ är att han är rätt överviktig, skräpmatsätare och coca colamissbrukare + rökare. Men alla de sakerna är ju dock saker som kan förändras och han håller på att sluta röka vilket jag tycker är jättebra. 
  • Bellis797

Något som kan vara lite kul är om det är fler från Malmö, tjejer och singlar här i detta formet som är ungerfär i samma ålder som kanske har vart på dejt med samma kille...
    Kom och tänka på det när jag satt o läste de senaste inläggen..

• Anonym (jobbigt)

Blir ingen dejt ikväll;(
    Vi lyckas fasiken aldrig få till en dejt. Alltid är det nåt som kommer emellan, är nog inte tänkt att det ska bli vi.
    Nä nu lägger jag ner hela dejtingträsket för ett bra tag framöver.

• mikipiki

Är så ny på detta, blev medlem på HP igår och har redan blivit bombaderad av en massa killar. Har pratat med en som jag tycker känns vettig, han verkar dock inte gilla mig nåt speciellt.. Hur vågar man gå på date? Haha, jag känner mig så nervös av att bara tänka på det, och då har ingen ens frågat mig. Jag har alltid träffat killar genom kompisar innan så det har blivit mer "naturligt" Glad

• Anonym (HP)

Det känns lite pirrigt inför imorgon nu, vi hade en så underbar första dejt igår och har skickat sms hela dagen idag och det känns hur bra som helst. Han är faktiskt väldigt gullig och omtänksam och igår höll vi varandra i handen på promenaden och kramades och kysstes under hela resan hem till honom. 

Blir bara lite rädd för att det är för bra för att vara sant....   

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!